20.01.2010

Trådløst nettverk funker (endelig)

En uke er gått, og endelig har vi fått det trådløse nettverket på min nye laptop til å virke!

Vi prøvde å deaktivere nettverkskortet, oppdatere drivere og hva annet en kan gjøre.
Hva var feilen?
Ruteren var på feil kanal, gitt! (Den var ikke på Europeisk kanal! og Wondows 7 likte det ikke...)
Det endret Telenor på, etter en samtale på 200,-
Men pappa sa de var veldig vennlig og hjelpsom, både Telenor og eMachines!




















Enda ikke tatt av plastikken, men den forsvinner vel kjapt nå!

















Bildene er lagt over, og jeg har fått noe annet enn "eMachines" bakrunn!



Alle problemer over, så nå hopper jeg i dusjen og løper ned på første korpsøving på flere måneder!

Har du hatt liknenede problemer med datamaskin?

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. Har hatt en del problemer med det trådløse nettverket på min laptop også. Og den første maskina jeg hadde "gikk opp i røyk", på en måte. Vifta fungerte ikke for fem flate, og den ble overopphetet og alt som var xD Så da fikk jeg denne istedet. Kul bakgrunn :)

    Taaaaakk, du er flinkis til å skrive, du. (:

    SvarSlett
  2. Huff, er så kjedelig når ting på pc'en ikke funker! Har ikke hatt akkurat lignende problem i forhold til nettet, men har nok hatt litt datamaskin-problemer jeg også x) Bra det ordna seg og at kundeservicen var bra da! :D

    Svar: Kult! :) Gøy å høre hva andre bruker mest også (:

    SvarSlett
  3. Har trådløst nettverk på hytta, men har aldri hatt nåkka problema med det. :)

    SvarSlett
  4. sv; ja smaken er som baken når det gjelder sjømat. Ironisk nok ser utlendere på nordmenn som både "de vakkre" og "de som bare spiser fisk" :P haha! Takker så mye for kommentar, du er så snill Siv ! :D Ønsker deg en kjempeflott dag vakkre vesen! :D

    SvarSlett
  5. Har faktisk aldri hatt noe særlig problemer med pc :P Men liker bakgrunnen din :D

    SvarSlett