04.01.2010

15 år, gitt!

Da var dagen her, etter så mye venting.
Rart det der; når en er liten har en alltid lyst til å bli eldre. Ut i 20 åra sier de du ikke gleder deg til bursdag lenger!!




















Hums "Happy Birthday to me"


Jentene i klassen er bedt på ei lita "feiring".
Jeg tenkte jeg skulle servere pizza og film!
Tror jeg skal la dem velge mellom "Epic movie" og en annen (som jeg ikke husker hvilken det var...)

Tempted er jeg nesten ferdig med, etter å ha lest i hele natt! Elsker den!

Tusen takk for alle gratulasjoner; det er veldig hyggelig å bli husket på :)
Når har du bursdag?

Siv xxx

5 kommentarer:

  1. heija<3 gratulere med dagen :D
    -NaNa :*
    (www.pusikattene.blogg.no)

    SvarSlett
  2. sv: Whoot?! i ildbegeret var han jo på sitt fineste ! RAWR :3

    SvarSlett
  3. Grattis med dagen, håper du får en fin feiring! :) Jeg har bursdag 2. november. Så nesten et år til haha xD

    SvarSlett
  4. GRATULERER MED DAGEN < 333333
    Skulle ønske jeg skulle møte deg og gi deg en stooor klem, for du betyr myye for meg < 3
    Glaaad i deg : DDD < 3

    5. Mars ^^

    SvarSlett