31.01.2010

Flau ungdom

Alle har hørt om ungdommene sør i landet som nekter å svømme.
De nekter rett og slett å stå naken i dusjen foran hverandre.


I dusjen skal de ikke la andre få se seg naken,
men på nett
, der skal hvem som helst få se hva som helst?

Rett og slett patetisk.








Også gutta da.
Som lar rumpa henge utenfor buksa i gata,
men i dusjen skal de dra den opp?








Å kunne svømme er livreddende, og ungdom får muligheten til å lære det gratis.
Hvorfor i alle dager...?



Se "Nytt på Nytt" ta opp temaet på en humoristisk måte!


Selv har jeg svømming hver torsdag med resten av jentene i klassen.
Det går da greit nok det!
Alle sammen har kroppsdeler, men klarer å leve livet likevel ;)
UTEN vegger som skiller oss.












Er du flau over å vise kroppen din til andre i dusjen?
Hva synes du om gutter som lar buksa henge nedpå knærne?
Har dere skillevegger i dusjen på skolen?

Siv
xxx

10 kommentarer:

  1. - Nja, noen ganger, men disse jenter kjenner jeg, så jeg er ikke så redd :p
    - patetisk -.-"
    - nope

    SvarSlett
  2. syntes det er nice med sånne gutter.
    serr. det er mote!
    og hviss du ikke har skjønnt det;
    svømming er gørr og teit!
    kun NØRDER som gjør det.
    -.-'

    SvarSlett
  3. Vi har ikke skillevegger nei :)

    SvarSlett
  4. Har ikke svømming vi på skolen ;o men vi har gym da, og der dusjer vi - uten skillevegger.

    SvarSlett
  5. ja, det er flaut =P Hvorfor kan man ikke bare lære folk å svømme når man går på barneskolen? Da går jo alt greit! Har aldri hørt om folk som lærer å svømme på ungdomskolen =P

    SvarSlett
  6. Jeg synes det er litt flaut å vise kroppen min til andre i dusjen. jeg vet ikke. jeg liker liksom privatliv.

    Gutter med buksene nede på knærne er ikke hot. De ser bare skitne ut, spør du meg :)

    SvarSlett
  7. Jeg dusjer ikke forran andre.. Skjer ikke! Men så har ikke vi hatt svømming siden 8.klasse da.. :b

    SvarSlett
  8. Jeg gleda meg aldri til å dusje etter gym/svømming men må man så må man! :P

    og jeg synes det bare ser dumt ut.

    Nei vi hadde ikke skillevegger ;D

    SvarSlett
  9. Litt digg å se storre og digre pupper og jente rumper. Ai Ai Ai. Du kan fucke dem hele natta og fingre dem. Og guttene liker å pule dem hardt i rumpa <3

    SvarSlett
  10. PS: jeg har hat sex med ei jente i badekaret. Jeg reiv av henne klærne, og startet å sleike hele rumpa hennes. Hun tisset i munnen min og jeg sugde henne hardt. Jeg sugde også puppene hennes. Hun ble innmarri kåt. Hun ble vått i fitta da. Senere marserte jeg henne i fitta og fingra henne sakte. Hun lagde orgasme lyder. Hun ble så kåt. Pluss det var ei deilig blondine med storre pupper og stor rumpe som jeg møtte på byen. Puppene hennes var deilige. Det var også deilig å pulle henne hardt i rumpa. Jeg putta den store pikken i rumpa hennes!

    SvarSlett