17.01.2010

EnEkteMann (filmanmelselse)

I natt hadde jeg overnattings besøk av ei av mine gode venninner som jeg er så glad i!
Vi la oss før midnatt, men lå og snakket til klokken TO!
Om alt og ingenting, sann.

¤Jeg fant ut at jeg er (heldigvis/uheldigvis) ikke forelsket i noen som helst, og ser ingen kjekke gutter for tiden. Kan hende det er meningen jeg skal konsentrere på andre ting?

¤Jeg fant også ut hvem en av dere vakre lesere er!
En gutt!
"Nu blei du vel gla' Siv?" Sa venninna mi i natt der vi lå i hver vår seng og snakket.
"Æ hadde ikkje trudd at en gutt læste bloggen din."
Nei, for å være ærlig hadde jeg ikke trodd så mange leste bloggen i det hele tatt, du!

Men nå sporet jeg nesten av her!
I går kveld så vi en film med resten av familien.


EnEkteMann































Filmen handler om kvinnebedåreren Tom. Livet går hans vei, og alt virker perfekt. Men en dag bestemmer bestevennen, Hannah, seg for å dra til Skottland i 6 uker i jobbsammenheng. Tom savner henne noe utrolig, og klarer ikke å leve uten henne. Konklusjon? Han elsker henne og vil fri! Men når hun kommer tilbake har hun med seg en overraskelse som inneholder mye Skottland og en spesiell Skotte. Hva skal Tom gjøre? STJELE BRUDEN!

Flott film, som er både romantisk og morsom!
Ikke noe galt når du får se overkroppen til Patrick Dempsey heller da (ikke tenk på at han er ganske gammel...)
Anbefales til alle!


Inside info om inspillingen:

Filmen ble delvis innspillt i Skottland (noe dere alle skjønner).
Borgen som Colin eier ligger ikke langt fra øygruppen Skye sørvest i Skottland.
Eileen Donnan heter borgen dere ser først (bildet under).
Men når de ankommer borgen, så er det ei HELT annet borg! Innvendig er heller ikke Eileen Donnan.




















Bildet jeg tok i 2005. Det begynner å bli ei stund siden...


Morro der var ei borg jeg har besøkt!!


Har du sett filmen?
Hva synes du om den?
Har du vært i ei Skottsk borg?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. Kan jeg låne den filmen oss deg Siv? (A)

    SvarSlett
  2. Aldr sett den så jeg synes ikke noe om den, og ha raldri hvert i en skottsk borg xD Men jeg ha veldig lyst til å se en skotts borg en gang. Jeg elsker skottland :D

    SvarSlett
  3. MEEN jeg vil ha piercing ! :(

    SvarSlett
  4. Kjempebra filmanmeldelse!! Har ikke sett filmen, men fikk skikkelig lyst å se den :) Flink du er!

    SvarSlett
  5. Har sett den, siden jeg har den ;P
    Kjempefin film < 3
    - Nope xp

    SvarSlett
  6. har ikke sett den, men den hørtes litt morsom ut da :))
    Neup, har ikke vært i ei skottsk borg før :p

    SvarSlett