18.01.2010

Flotte bursdagsgaver!

Bursdag året rundt eller?
Jeg føler meg skikkelig bortskjemt!

Dere skal se sydengavene og bursdagsgavene!
Ready to get jealous? ;)



















Bursdagsgave fra den eldste av jentene! Noe jeg trengte!!!

























Sommergave fra samme flotte jenta. Måtte le litt, morro vi har samme humor!




















Armbånd, og YNDLINGSTYGGISEN min 5! - gave fra den yngste av søstrene.
Bursdagsgaven var "sko"-boksen og lykkeamuletten, så nå kommer jeg til å være lykkelig resten av livet. (håper slike funker!) Søtt?



Og ENDELIG fikk jeg pakken fra Skottland!



















Eclipse og Breaking Dawn, i tillegg til en caps/hat og et nydelig søtt kort.

Thank you!

Hva likte du best av de flotte gavene?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. Haha, får du gaver hele tiden? :)

    Jeg EEELSKET banananatrøya! Seriøst!

    SvarSlett
  2. Så utrolig herlige gaver du har fått snuppa :)

    SvarSlett
  3. sv; tusen takk som var så snill og la igjen kommentar hos meg i går Siv ! :D:D *glad* Håper du får en kjempefin dag! :D:D

    SvarSlett
  4. må si meg enig med Rikke hehe.

    SvarSlett
  5. SV: hehe det må vel være Tom det vel ;D Ja du burde se dem så fort som mulig! :D

    SvarSlett
  6. Oi, klokkearmbåndet eller hva jeg skal kalle den øverst var SINNSYKT fin! Vet du hvor den er kjøpt? x) Har aldri klart å gå med klokke, men for den der skulle jeg gjerne ha gjort en ny innsats! Haha ^^

    SvarSlett