15.11.2009

Swingende helg!

Dere vet alle hvordan både fredag og lørdag var. (Mye som ikke ble sagt, men for mye tekst blir rett og slett for mye!)

Swing
Kom meg til lokalene der swingen holdt til, men M, alles gode venninne, kom ikke. Hun dro på hurtigrutetur med faren, søskene, stemoren og stesøsknene!

Jeg fikk da danset mest med C og M, de to gjenværende ungdomsguttene i hallen. Koselig :)
Funket ikke helt å danse med M idag, jeg gjorde visst alt feil; gikk ikke på og gikk ikke ned/opp.
Huffda! Han ble litt irritert tror jeg, også savnet han vel M, som han virker så keen på ... ?

Håper det blir nytt grunnkurs i swing snart, og at alle som var denne gang, og nye folk blir med :)

Siv
xxx

3 kommentarer:

  1. Så artig da.. Det har jeg faktisk aldri danset før. Hihi!

    SvarSlett
  2. sv; haha jeg konsa lenge for å prøve å gjøre megselv forstått, det skal være sikkert og visst xD

    SvarSlett
  3. morro! alltid hatt lyst å lære swing! :) eller..? hehe

    sv; tusen takk for kommentar på spørsmålsrunde-innlegget! Svarene kommer snart - ved mindre de har blitt besvart på tidligere spørrerunder ;D Tusen takk uansett! :D Håper helga di var kjempefin!!! :D Kos deg MASSE videre snille du! :D

    SvarSlett