25.11.2009

Arbeidsuke!

I niende blir vi alle utplasert på en arbeidsplass i fire dager.
Hva vil vi bli når vi blir store?
Noe i den duren av det du vil bli, der er arbeidsplassen for dine neste fire dager!

Jeg ANER ikke hva jeg vil bli.
For at ikke uka skulle gå bort på noe helt teit, ble det barneskolen. 1-4 klasse.

Må si jeg koste meg. VELDIG.
Jeg var med 1. og 2. trinn, og de var så hyggelige alle sammen. De ropte på meg konstant og alle ville ha min oppmerksomhet. Klemme, holde hånda, leke sisten, sitte på ryggen, bli løftet etc. etc.
Så koselig at noen blir glad i deg for så lite, og at du ikke trenger å se så forferdelig bra ut for å bli likt!!
Jeg GLEDER meg til i morgen, og må si det var trist jeg var syk mandag og tirsdag!!!





















"Far: Advokater får bedre betalt for å gjøre samme jobb som lærere. Snakke.
Datter: Men lærere prøver å lære deg noe, advokatene skal ha deg til å forstå minst mulig."


Må takke alle for alle "bli frisk meldingene" jeg har fått :)
Veldig hyggelig!


Siv
xxx

p.s. Her har jeg en pappa som mener jeg blogger mer enn jeg gjør "homework" -.-'

4 kommentarer:

  1. Hørres kjekt ud :)
    Så bra du e frisk :) Og at du kose deg i arbeidsugå :D

    SvarSlett
  2. Men vi har jo ikke lækse nu : D
    Æ syns det e bra at du e blitt fresk nu ^^ ,å det jo bærre bra at du kose dæ nu i arbeidsuka : D

    SvarSlett
  3. hørtes jo greit ut ;D
    haha likte det siste der! :D

    og atter en gang; blii friiiisk søte duuu! ;D (bare sån at du fikk det enda en gang! haha)

    sv; tusen takk for kommentar på "sosialisering og utfordring" innlegget mitt søte du! :D Veldig veldig hyggelig og koselig! :D:D Håper du har hatt en flott dag så langt og at den blir ENDA bedre! :D:D

    SvarSlett
  4. Høres gøy ut å være lærer for sånne søte små ^^ Værre når de blir litt større, haha xD

    SvarSlett