09.11.2009

Helgas swingkurs!

Før jeg skriver om en av helgene i livet mitt som kommer til å bli husket lenge, vil jeg bare klar gjøre etpar ting.

1. Jeg aner ikke hva jeg skriver før det er skrevet! Som nå. Jeg skriver ivei uten mål og mening, også blir det noe etterhvert (Hva i alle manns dager var pointet med denne faktaen? Hm...)
2. Noen mener jeg avslører litt for mange hemmeligheter, (som jeg i ettertid ikke finner!) men det var faktisk pointet i at jeg begynte med denne bloggen! ÆRLIGHET VARER LENGST.
3. Jeg kommer ikke på noe mer. Sorry bryderiet x)
4. Mine 3 motto for tiden: a) vær mot andre som du vil andre skal være mot deg. b)Mange bekker små, gjør en stor å. c)Bedre å være i visshet en uvisshet. Alle disse tre har jeg egne erfaringer med, kan tolkes på forskjellige måter!



Jeg går på tamiflu! Nå som SVINEINFLUENSAEN er kommet til øya, er det for sent å tå sprøyta, for om jeg på en måte har viruset i meg, er det ekstra farlig å ta sprøyta i tillegg.

1 tablett for dag, går for så vidt helt greit!






Så over til swing!
Vi var 7 ungdommer på kurset, 4 jenter og 3 gutter. I tillegg var det et par foreldre og andre voksne.
Alle jentene måtte danse med alle guttene (eller mennene). Ganske greit, for da lærte vi å danse med forskjellige personer, og forskjellige måter å danse på.
De fleste mannfolka var ikke særlig god første kveld. Men "gutta" derimot må jeg skryte av!

Men må si en av dem hadde sinnsykt dårlig tålmodighet! Han ble jaggumeg sur fordi jeg snurret for langt ut en gang igjennom en sang. FY :(

Så, rett etterpå danset jeg med denne andre gutten, han viste meg det grundig, og da funket det! Takker og bukker. Svær forskjell på de to!

Andre kvelden slapp denne greie gutten å danse med meg, når jeg for en gangs skyld hadde lært meg leksa mi! Jeg måtte for så vidt danse med samme gutten fem hundre ganger (føltes slik...) i løpet av et par timer. Nesten rundt i ringen-pause-start-nesten rundt i ringen-pause-start. [vet ikke hvem av dere som skjønner den, men men!]

Hadde det ikke vært for forskjellige grunner, hadde jeg sikkert skrevet enda mer innlysende. Men her klarer mine kjente og kjære å gjette litt for mye om jeg skriver flere detaljer. Vet ikke helt hvorfor det ble med, for dere for ikke vite hva jeg snakker om uansett x)


Dagens skoledag Imorges tuperte jeg håret mitt og kledde meg i brunt, gult og oransje fra topp til tå. Løve var temaet. Eller rettere sagt TROLLMANNEN FRA OZ! I tillegg klinte jeg til med eyeliner (værhår og nesee!) og HALE! Men den ble jeg mobbet for :/
Skolens befolkning syntes det liknet på en penis. Rett og slett.
















Synes dere ei avklippet strømpebukse stappet med bomull likner gutters edlere deler? :o

For å være helt ærlig, så ser jeg det ikke...


Sorry for denne blogghistoriens værste post ever, men jeg tenker litt for mye på hva medelever tenker. Tror jeg. Nå som jeg er klar over at så mange faktisk stikker innom avogtil. I tillegg vet jeg ikke helt sikkert hva jeg synes om livet.

Et spørsmål til dere alle:
Synes dere at fordi to personer er blod, burde bli sammen?
Fordi to stykk er rødhårede, så må de bli sammen?
Fordi to stykk er brunette, så må de bli et par?
Fordi to personer er mørkhårede, så må de bli sammen?

På grunn av hårfargen altså, så må to personer bli sammen?
Høres ikke det helt sykt ut?

Siv
xxx

p.s. Nå er det dansebandmusikk for alle penga! Det er det som setter seg fast i knollen :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar