30.11.2009

Bokpakking

Planen for idag var at jeg skulle gå av hos min klassevenninne H.
Fikk til og med tillatelse fra mine foreldre til å sove over!!
Gitaren og overnattingstøy ble med meg på skolen.
Slik gikk det også :)

Klassen har fått mulighet til å tjene noen slanter hos det lokale entrepenørselskapet.
Oppgavene:
Frakte bøker fra et lageret
Brette ark (gavekort)
Pakke inn bøkene i julegavepapir















Så kreativ var guttene V og J!















Først klippe opp papiret bøkene skulle pakkes inn i.















Pakke, pakke, pakke ^^





















H og jeg pakket 40 bøker av 400-800 stykker!!

Nå skal jeg pugge, pugge, pugge spansk til prøven imorgen...
Også skal H og jeg øve til juleballet, der jeg skal spille gitar og hun skal spille keyboard til "I'll Be There For You"

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. as in Bon Jovi's song?? Hvem skal synge? :D Det syns jeg dere skal filme og legge ut så jeg kan se ;D

    SvarSlett
  2. Lykke t på prøven :D

    Å få någen t å filma opptreden din :D Me vil se! :D Eg vil vertfall! :D

    SvarSlett
  3. I believe what you posted was very reasonable. But, what about this?
    suppose you added a little content? I am not suggesting your content is not
    good., however suppose you added a title to possibly get
    folk's attention? I mean "Bokpakking" is kinda boring. You should look at Yahoo's home page and watch how they create article headlines to get people to click.
    You might add a video or a picture or two to get readers excited about everything've written. Just my opinion, it could bring your posts a little bit more interesting.

    Feel free to visit my website; vertical jump exercises

    SvarSlett
  4. I'll immediately grasp your rss as I can't in finding your e-mail subscription link or e-newsletter service.
    Do you've any? Please let me recognize so that I may subscribe. Thanks.

    My site; vertical jump exercises

    SvarSlett