04.11.2009

Meet You There - cover!

Nå må jeg bare poste dette før jeg feiger ut!
Må beklage for kjempedårlig lydkvalitet, og for mistaksene.
Spiller litt fort i svingene, og lyden blir så og si borte når jeg senker volumet :/
Kan vel også si at det ikke høres særlig bra ut når det takes opp, men dere skal få lov til å bedømme selv :)

Alle bildene er forresten tatt av meg i løpet av året med min fantastiske Nokia 5310!

Video (trykk "play" ! hoho!)



English:
I have to post this before I change my mind!
I have to apologize for the really bad sound quality, and the mistakes.
Playing a bit fast in some places, and the sound is almost gone when I sing weakly : /
Can tell you it does not sound particularly good when it is recorded, but you can judge for yourself:)

All the pictures are taken by me the last year with my fantastic Nokia 5310!

(oh, and sorry the crappy whistling in the middle xD)

Video (click play ! haha!)







Skriv en kommentar om hva du synes?
Leave a comment on what you think?
Siv
xxxx

p.s. Takk til Jannicke for redigering av første bilde :D

6 kommentarer:

  1. well have to say I really enjoyed listening you singing! Sound is not very good but I can still hear your amazing voice! It's really very good! : ]
    Wish I could play guitar so well too :)
    xoxo

    SvarSlett
  2. Kjempe bra Siv!:D Du har en drit bra stemme asså!

    SvarSlett
  3. Dæven steike, du er dritlfink < 3333

    SvarSlett
  4. wow du er jo flink! skulle ønske det var bedre kvalitet på lyden, men spille og synge kan du virkelig! :) og Busted, aww jeg savner de sånn :(

    SvarSlett
  5. Du e kjempe flenk å sønge! :*<3

    SvarSlett