07.11.2009

Filmanmeldelser :)

Igår [i bursdag] så vi to filmer: Yes Man, og Hanna Montana The Movie. Begge var filmer jeg hadde gleda meg til å se.



Yes Man
"Say it a million times, and if you say it a million times more, the word you have said is: YES!"


Carl sier nei til alt i livet, men blir overtalt av en venn til å gå på et møte, og å bli en 'Yes Man'.
Det vil si; å inngå en pakt med degselv, og si ja til alt. Hvis ikke får du uflaks.

Morsom komedie, med Jim Carrey [The Crinch, The Mask] i hovedrollen.

Anbefales :)















Hanna Montana: The Movie

Miley Stewart har det vanlige stresset med å velge om hun skal gå på date med en gutt som segselv, eller opptre som Hanna Montana på en konsert.

En mann fra et blad i England forfølger henne for å skrive en skandaleartikkel om henne. Han vet der er en hemmelighet, men hva?


Personlig, så ble jeg skuffa. Hadde forventa meg humor som i serien.

Ikke anbefalt fra min synsvikel :/








Har du sett en av disse, eller begge filmene?

Hva synes du om dem?

Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. Jeg har sett Yes Man 100000 ganger og elsker den :D Men nå er jeg en Jim Carrey freak da xD Hannah Montana har jeg ikke sett, og det har jeg heller ikke planer om x)

    SvarSlett
  2. Husker den kvelden godt jeg :D
    Spesielt når Smiley sprang under sofaen, så du og Lotte trakk bena opp kjempe for x')

    SvarSlett