20.11.2009

HELG!

Finally! Skal lese Topp og drømme meg litt bort fra denne verden.
Også slappe av og sove!

Nå har jeg hatt en koselig dag med E som overnattet hos meg! Vi snakket om alt mulig, også leste jeg utdrag fra min topphemmelige dagbok!!
Vi så også på gamle bilder, fra da vi ikke kjente hverandre :)

Vi fildelte bilder, begge veier. Gutter står visst høyt på listen nå til dags ;P

















Jenter snakker om slike gutter når de "real life ones" virker for uoppnåelige.
Taylor Lautner er jo hot da!



Igår ble jeg fortalt (og jeg antok) at jeg skriver for mye om forelskelsen.
Men:
1. Det er det jeg trenger å skrive om.
2. Er det ikke slik sladder alle vil ha da?



Om det er noe dere lurer på, SPØR!
Ingenting er for dumt til å svare på :)

Siv
xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar