17.11.2009

Gutter og forelskelse..?

Det er noe jeg tenker litt på i ny og ned!
Har de det likt som oss jenter, eller har de det lettere?
Hm...
Eller er det slik at de liker ei jente for å videreføre jordas befolkning?

Idag hadde jeg for så vidt tentamen. Gikk bra, men visste ikke hva jeg skulle skrive...
Etterpå satt jeg i en time med E og A å snakket om sex, gutter, jenter og ting i den duren.
Dere skulle hørt hva vi kom fram til :P

Jeg er hos E nå. Har hørt på Justin Bieber, ikke så værst :) Men han virker litt overkul til tider :s
Har også hørt på McFly, Raske menn og Tina og Bettinas videoblogg! Koselig!

Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. hehe interessant tema.. jeg tror nok det er en viss forskjell på oss. i en ung alder er seff jenter med modne enn gutter (dette går ofte helt opp til 20 årene på gutta). men ellers vet jeg ikke :)


    sv; Veldig mange takk for kommentar på døds-innlegget mitt. Setter jeg veldig pris på! Ja det er et vanskelig tema og det er vondt å miste noen! Håper hvertfall ikke du forsvinner fra overflaten før KJEMPEMANGE år til! ;D Du hadde vært et for stort tap vettu ;D Ta vare på deg selv, blogges! :D

    SvarSlett
  2. Elske McFly, Raske menn og Tina og Bettinas videoblogg! :D

    SvarSlett