05.11.2009

Siv er Sosial!

Jeg visste ikke helt om jeg skulle poste et meningsløst innlegg, men for dere som ikke har sett, se forrige post ^^

Yes, jeg har vært sosial idag, ja ^^
Klassekameraten min Elise gikk av hos meg etter skolen.
Vi lagde Kjøttdeig og Spaghetti, spilte GUITAR HERO (noe jeg ikke har gjort på et års tid:O)
også kjøpte vi hver vår SMARTIES kroneis. (noe jeg ikke har spist på laaang tid)

















Ellers... JO!
4+ på samfunnsfag innlevering :O min værste karakter ever -.-'
men så fikk jeg tilbake en prøve også, og der fikk jeg 6-, beste karakter i samfunnsfag! Brightened up my day!


Jeg gikk nettopp inn på www.google.no
Gjett hva som møtte meg?
Denne karen! Så søtt, også minnte det meg på Sesam Stasjon.
(Karina skrev ett innlegg om gamle Barne-tv serier, så dette var litt morsomt!)

Også gleder jeg meg litt til New Moon kommer på kino!
Blir interessant å se om kvaliteten holder seg der den var i Twilight.
Også er jo Taylor Lautner bare hoooot! :P





















Synes dere også at de nye Barne-Tv seriene er dårlige?
Hvem skal se New Moon?

Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. uff ja jeg hater nye barnet-tv serier! Alle slags nye tegneserier egentlig. Stakkars barn! Bare stygt tegna rare mennesker og vesner. uff!
    og jaa skal se New Moon :D Selvom jeg misliker både Jacob, Bella og Edward xD Altså de som spiller de. menmen jeg liker Alice og Jasper <3 og selve plottet :)

    SvarSlett
  2. Så gøy med kakemonsteret på Google's startside!

    Husker spesielt Alfa, jeg - og Bjarne Betjent! Og Max Mekker, da... Så skjønne alle tre.

    Husker nesten ikke Jul i Svingen, jeg... Men egentlig er det jo et av de nyere, sære programmene, så takke meg til Skomakergata og Blåfjell... :)

    Guitar Hero er jo ganske gøy, da! Spiller det aaav og til jeg også, for hvis en spiller det ofte over lengre tid, blir det veldig fort veldig veldig kjedelig. Har lyst til å prøve Beatles-versjonen av Rock Band, da, men det kan ikke bli helt enda, siden jeg betaler for alt spnt selv nå...

    Uffda, hvis 4+ er en dårlig karakter for deg, tør jeg ikke fortelle hva min lavelste var ;P

    NEW MOON er jo plutselig ikke så veldig lenge til, og jeg gleder meg så utrolig mye!! Føler jeg høres ut som en total fangirl nå, men Twilight er en av mine store favoritter for tiden. =)

    SvarSlett