08.10.2011

Übersosiale Siv

Jeg skulle egentlig fortelle om enten det ene eller det andre, men så tenkte jeg over det og fant ut at jeg har vært så sosial de siste dagene, at jeg liksågodt kunne skryte litt om alt det jeg har opplevd. Alle tror jo at det aldri skjer noe i disse bygdene, men jeg har da vært med både den ene og den andre!!









































Nå vet dere jo at vi hadde reunion fra torsdag til fredag. Etter at dere hadde fått oppdatering, bar det rett til filmpremiære og rød løper på kinoen. Fjorårets juleskuespill vistes på storskjerm for første og siste gang, og det var skikkelig fint å se alt igjen. Jeg fikk også sett mange effekter som jeg ikke engang visste var med! Å se seg selv på skjerm er ikke alltid like flott, men jeg overlevde da det også. Jeg hadde en morsom rolle, og det var interessant å se hvordan andre så Siv som heks. Etterpå så ikke salen ut, og noen måtte rydde om popcorn og søppel. Men jeg dro på besøk rundt midnatt og fikk meg i seng i rimelig tid. I dag var det ut blandt folk igjen! Loppemarkeder betyr folk i lange baner, støv, ting og tang og kanskje noen skatter. Men best av alt: alle kakene! Lufta var så tung at jeg bare hilste på folk fra hele øya, spiste noen biter kake, også stakk jeg hjem. Skatter har jeg nok av på rommet fra før! Men selv om jeg ikke var der så lenge, settes det på lista over sosialisering, så denne helga har vært, nettopp, sosial! Ja, og og nå snør det her i nord. Det passa bra å ta på seg vinterskoene da!

Hva har dere gjort/skal gjøre i høstferien?

Siv

xxx

Psssssst. Jeg har bestemt meg for å legge ut en av mine egne sanger til dere. Men ikke før jeg når 175 lik på facebook! Og om dere viser mye kjærlighet til bloggen legger jeg ut en skikkelig video der dere kan seeeee meg for første gang ;) Liklikliklikliiiik! (Ps. jeg blir veldig glad for flere følgere på bloglovin' og omtaler, hinthint!)

/Bildene er linket

31 kommentarer:

  1. Hehe, det er jo litt kos på bygda og da :)

    Jeg har ikke hatt høstferie! Ihvertfall ikke fra skolen ;) haha!

    SvarSlett
  2. Hah, vel. Liker initiativet til interesseportrett, så jeg slenger vel inn en mail :)

    Hmh, loppemarked er det lengesiden jeg har sett noe til. Og skatter finnes det heldigvis over alt!

    Jeg har ikke høstferie - i stedet skal vi ha "Fotofest" på skolen, hvor en 4-5 store fotografer kommer for å stille ut bilder og holde foredrag. Det blir min "høstferie" :) I tillegg har jeg bursdag også, kommende uke, så da blir det LITT ekstra storkos.

    SvarSlett
  3. sv: hihi, tusen takk! Bildeord var vel omtrent det eneste jeg fikk med meg i norsken, men det fungerer perfekt for mitt bruk. Lykke til med innlevering!

    SvarSlett
  4. Bygda er nok bra ;) dårlig med høstferie her..

    SvarSlett
  5. SV: Tusen takk Siv :) Det gjør jeg også :D

    SvarSlett
  6. alltid koselig med bygda osv, hehe :D
    - egentlig en tur til london, noe som det ble ikke av :( :(

    SvarSlett
  7. Høres ut som du har vært en god del sosial i det siste da:)

    SV;Takk søte og snille siv! den kommer nok krypende,har allerede et par innlegg som jeg har fått idé til å skrive:)

    SvarSlett
  8. Hørres ut som du har hatt en finfin helg så langt da. ;) Spennende med sangvideo. :) Du får ha en god helg videre!

    SvarSlett
  9. Jeg vil veldig gjerne se deg synge din egen sang, den er sikkert kjempebra!!!
    Og det var veldig så sosial du har vært ;) Jeg har jobbet i dag, og siden jeg ikke sovna før halv fem i natt pga magesmerter, blir det en rolig kveld på sofaen i kveld!!

    SvarSlett
  10. æ va i sverige, så æ kunne ikke komme :(

    SvarSlett
  11. de som har høstferie nå er heldige !! (har nylig hatt jeg)

    SvarSlett
  12. Jeg har ikke høstferie før om noen uker. Men jeg har kanskje tenkt å dra til London eller noe ;p

    SvarSlett
  13. jeg skal bare slappe heeeelt av i ferien :) ser frem til det!

    SvarSlett
  14. Hva er høstferie?? Høres digg ut ;D

    SvarSlett
  15. Jeg skal være med familie i Sverige i høstferien:)

    SvarSlett
  16. jeg har vært i Grimstad og fått besøk fra Bergen <3
    ha en fin ferie!

    SvarSlett
  17. haha, det er stas å se gamel skuespill og sånt i opptak. man må liksom bare heve seg over sin egen flauhet og nyte det.

    SvarSlett
  18. SV: Hehehehe.. :) jeg var så lei av langt hår nå. Brukte så mye tid. Gått og få av litt ;)

    SvarSlett
  19. Utrolig kult at du driver med skuespill! Elsker sånt jeg også og elsker når vi har skolerevy! Kjempefine bilder!
    Håper inderlig mye at du vil dele sangene dine! Gleder meg virkelig og tipper du er kjempeflink!Stå på :)

    SvarSlett
  20. Det er rart å se seg selv på film ja... Men det var sikkert moro å se det igjen :D Så moro at du har kost deg og at du har vært sosial, tehe!

    SvarSlett
  21. Kjempefine bilder! :)

    SvarSlett
  22. Elsker loppemarked, men er nok enig i at kakene kanskje er største bonusen for er ofte litt for kaotisk av folk ;)
    Ønsker deg en fortsatt god søndag :)

    SvarSlett
  23. Det er så koselig å høre at det snør der hjemme :) Send litt ned hiiit til Oslo :)

    SvarSlett
  24. Fiine bilder! <3
    i høstferien jobbet jeg.. nå starter skole igjen denne uken :O men det blir greit det. :)

    SvarSlett
  25. sukk jeg har jobbet hele høstferien jeg... ;( så kule bilder ;)

    SvarSlett
  26. Høstferie? Det har ike jeg! Så kos deg litt ekstra for meg også du;)

    SvarSlett
  27. jeg har likt fb siden :D vil høre deg synge :D jeg har ikke høstferie. sjalu...

    SvarSlett
  28. den første helgo i høstferien har gått til jobb, veko går til teorikurs for bil og den siste helgo håpe eg går til kos og film og tur med kjæresten! :)

    SvarSlett
  29. oioioi, sosial helg ja! I høstferien så gjorde jeg det jeg har gjort ellers :p skole og jobb. ække noe høstferie på skolen min. hehe. åå snøø <3 dårlig gjort. jeg vil og ha snø! her er det bare kaldt :P

    SvarSlett
  30. det hørtes jo ut som en koselig helg! det er fint å være sosial, samtidig som det kan være litt slitsomt i lengden også, hehe. men en sånn sosial helg er herlig! :)

    og angående det med bygda og at det ikke skjer noe så føler jeg at det er litt usant også. for jeg kjenner folk som bor på bygda og de finner på masse. det har jo litt med at "du får ikke mer moro enn du lager selv" og litt hvor høye krav man har til at alt skal være så innmari "kult" også!

    SvarSlett
  31. Koselig med litt bygdekos da! :D

    Jeg ELSKER loppemarked! Blir som regel litt gal og får alltid litt noia for at noen skal stikke av med det jeg allerede har lagt øyner på.

    Ooooh, EGEN sang?! :D Kjenner jeg blir litt spent nå! :D

    SvarSlett