02.10.2011

Septembershopping

Selv om jeg ikke er noen storshopper, måtte jeg ta en bytur forrige måned. Familien tok en liten tur sammen, og jeg fikk se hva de hadde å by på i høst. Det var lørdag for to uker siden, men ikke før nå viser jeg dere hva jeg kjøpte. Ikke spør hvorfor, jeg vet det ikke selv engang.

shopping2

shopping

Endelig har jeg fått meg et par flotte vintersko. Jeg ble helt forelska, men jeg hadde store problemer å bestemme meg for hvilket par jeg skulle ta: forelskelsen eller fornuften. Som dere kanskje skjønner valgte jeg forelskelsen, for det er ikke ofte man får en sånn herlighet severt. Dessuten skal jeg ikke hoppe i sølepytter i år, så de burde overleve vinteren. Neglelakkfjerner måtte jeg kjøpe selv, for flekkete negler tåler jeg ikke om jeg først har lakket dem for en gangs skyld. Skriveblokk må også til, og da var det meg en bonus at de hadde akkurat det jeg så etter til halv pris. Flere fag i samme bok, er ikke det genialt? Men til testeren. Ja, jeg betalte penger for den. Det var den eneste de hadde igjen, og jeg kommer neppe til å dra tilbake for å kjøpe en ny i nærmeste framtid. Så da måtte jeg nesten si ja takk etter at dama i kassen hadde vaska av den og målt at den var rundt halvfull...

Hva har dere brukt penger på i det siste?

Siv
xxx

40 kommentarer:

  1. Fine kjøp! :)

    Jeg har brukt penger på klær, og kjøpt leilighet :)

    SvarSlett
  2. Ikke storshopper?må bli me meg engang på byen, haha shopping hele dagen :D Fint innkjøt :)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Genseren har vokst siden sist, og blir nok å se i bloggen min når jeg blir ferdig med den. So stay tuned ;)

    SvarSlett
  4. Hihi, sånn bok OG neglelakkfjerner har jeg også : )

    Og de skoene, DE likte jeg!!!

    SvarSlett
  5. Åh, de skoene var FINE! Og de så suuupergode ut!! :-D

    SvarSlett
  6. Fiiiine sko:) trenger høstsko og jakke snart:) har ikke brukt så mye penger på noe i det siste:P hehe

    SV;Så bra, hehe. Er ikke alltid man rekker å lese mye. Selvom jeg elsker å lese bøker er det av og til jeg trenger til småpauser mellom hver bok .:)

    SvarSlett
  7. OG FORRESTEN! Jeg fikk til a og b :D Sitter å prøver å få til c nå! ; )

    SvarSlett
  8. De skoa så sykt digge ut! Synes nå de så ganske fornuftige ut jeg da, foret hele verden nedi? Jeg har ikke fått brukt penger på noe morsomt i det siste desverre. Håper på ny mobil neste stipend, men vet ikke om det går ennå..

    SvarSlett
  9. Ahem, jeg har brukt penger på gave til svigerforeldrene som jeg skal møte for aller første gang neste søndag!!!!!!

    Og en finfin lilla kjole og en liten bok om den franske revolusjonen.

    sv; jepp, fine dager liker man :D fine hunder også ^___^

    haha, ja. driver egentlig bare og tester litt, men skal nok skifte ettersom skriften på dette er så vanskelig å leseeee :0

    SvarSlett
  10. De skoene ser sykt varme ut! <333

    SvarSlett
  11. Jeg digger skoene! De var utrolig fine :D

    SvarSlett
  12. såå flink som bruker penger på fornuftige ting :) elsket skoene! MEN, du er litt treg da, som brukte 2 uker på å vise det til oss ;(;(;(;(

    jeg kjøpte meg en superlekker cardigan for en ukes tid siden, og det første jeg gjorde var å glemme den igjen hos venninna mi - før jeg i det hele tatt hadde prøvd den. herregud..

    SvarSlett
  13. Herlig kjøp da :)

    Jeg har brukt en del penger på klær og smykker i det siste ;p

    SvarSlett
  14. Ok, takk for svar, synes det er litt greit å vite hva som kan være irriterende på huden.

    Den siste tiden har jeg brukt penger på jakker! Vinterjakke, leopardjakke og fake-skinnjakke...veldig veldig nøgd, men det blir nok en stund til neste innkjøp :)

    SvarSlett
  15. Jeg har vel strengt tatt brukt penger på litt for mye ;)

    SvarSlett
  16. ååh de så skikkelig varme og gode ut..jeg er på jakt etter de perfekte vintersko hver høst..men innser allitd at det blir litt for dyrt å kjøper meg heels i stede....:S

    SvarSlett
  17. De skoene så DIGGE ut! Jeg har ikke vært i en skobutikk siden februar eller så. Hater å bruke penger på sko.... Vinterskoene mine greier nok en sesong til... :D

    Jeg har brukt penger på film, wihuu!

    SvarSlett
  18. fine sko daaa :D

    jeg har brukt maaaaasse penger på festivalbillett, og så på begynnelsen av skoleåret brukte jeg enda mer på en fryser. sånn heelt i det siste har jeg brukt mest penger på reise og skolebøker. men generelt går jo størsteparten av pengene mine til husleie, da.. :(

    SvarSlett
  19. Knallfine sko, trenger noen vintersko selv! Men er ikke de der fornuftige??? synes de ser varme og gode ut. Fornøuftige :) Det er jo ikke hæler en gang = ufornuftig ;)

    SvarSlett
  20. Åh, de skoene så helt fantastiske ut! Tror jeg skaffe meg noen skikkelige vintersko snart selv, haha.

    Mesteparten av pengene mine går vel til regninger og husleie egentlig :P

    SvarSlett
  21. de skoa så gode ut :) ååh, så lenge det var mye igjen så er jo det greit :) Njaaa, har kjøpt mat, neglelakk osv :)

    SvarSlett
  22. SV: tusen takk^^

    Utrolig herlige sko!

    SvarSlett
  23. Fine sko, og de så så deilige og varme ut med all den "pelsen"!! :)

    SvarSlett
  24. Elsker skoene. De så bare super deilige ut og så var de fine å se på også :) Jeg har akkurat begynt å blogge (holdt på i ca. 1 uke) så er ganske ny i gamet. Du kan jo ta en titt: http://himmelskliv.blogspot.com :)

    SvarSlett
  25. Eg har også kjøpt meg vintersko, og i helga kjøpte eg strikkejakke til 50kr på loppemarked. Men elles går pengane til bussturar eigentleg, bra ting det då, så får eg reist på besøk :)

    SvarSlett
  26. Eg har ikkje kjøpt vintersko endo, men da må vell til snart! :)

    har sånn skirvebok eg og, med alle faga, men me skriver nesten bare på data, så den blir liksom liggande i skapet.. :p hehe

    SvarSlett
  27. Kjempe fine sko! I det siste har jeg brukt kjempe mye penger ettersom jeg har kjøpt meg sykt mye. Haha, blant annet en sofa, en kommode, et bord, et kamera og klær;)

    SvarSlett
  28. Mala: de er fora heeeelt ned til tåspissene, ja :D

    SvarSlett
  29. Nice shoes, love love love <3

    Sv: thanx :)

    SvarSlett
  30. Åhh de støvlene var fine!!! sånne vil jeg ha :) hvor har du kjøpt de?? Nå har jeg akkurat kjøpt meg nye sko, men jeg synes det er vanskelig å finne fine vinterstøvler, som ikke er støvletter, men disse var superfine!!

    SvarSlett
  31. Skoene så sinnsykt gode ut :-) Det siste jeg har brukt penger på er vel... tja.. husker ikke! :-P

    SvarSlett
  32. Vestfoldgirl: Skoene er fra Økonomisko :))

    SvarSlett
  33. superfine sko! Vintersko for meg vil i år gå på fornuft. Sånn er det å bli mamma. hehe :-)

    SvarSlett
  34. liker skoene :) de så kjempevarme og deilige ut!
    I det siste har mesteparten av pengene mine gått til mat, faktisk! Etter jeg flyttet hjemmefra har jeg med skrekk oppdaget hvor dyrt alt er :o Så jeg har ikke kjøpt så mye spennende...Bare investert i noen varme gensere og ett par jeans.

    SvarSlett
  35. Skoene var kjempefine! Og ååh, de så varme og gode ut! :D Må få meg noen vintersko snart jeg også. :)

    SvarSlett
  36. Går stort sett i mat til bilen og meg selv...

    SvarSlett
  37. Jeg liker skoene dine!! De ser så gode ut!

    Kjenner det er på tide å unne seg selv et ordentlig par med vintersko i år.. Allerede nå kjenner jeg det på føttene at joggesko duger faktisk ikke året rundt. Tenk det. Det tok meg bare 17 år å finne ut av det!
    Sta vetdu.. Må komme på det selv!

    SvarSlett