15.10.2011

My Charity - Siv

Ja, da hadde jeg, i tillegg til noen supre blogglesere, gode venner som fikk folk til å like bloggen på facebook. Noen har allerede fått se filmen, bare så jeg hadde forsikring på at den ikke ble helt patetisk. Den burde derfor også være kvalitetssikra så dere ikke får dere en alt for stor støyt, hoho! Sangen lagde jeg for noen uker siden i et øyeblikk med inspirasjon, og jeg synes egentlig ikke den ble så værst. Den var nummer 5 i rekka på selvlagde sanger, og jeg har lagd enda et par i ettertid. Kanskje blir det flere opplastninger, who knows!



Sharing is caring, så del den gjerne. Tilbakemeldinger og visninger på egenproduserte sanger er alltid stas!

Siv
xxx

42 kommentarer:

  1. Caroline Kind15/10/11 5:25 p.m.

    Bra! Likte sangen! Flinka :* Dettan må være den beste sangen du har opplasta, hittil i alle fall :D

    SvarSlett
  2. flinke siv :)

    / takktakk du :)

    SvarSlett
  3. Så klart jeg har delt den <3 det fortjener du!

    SvarSlett
  4. holy crap! dyktig :o du har den fineste hårfargen jeg noen gang har sett, no shit! herregud. blessed!

    SvarSlett
  5. Herre så flink og fin du er da jente! Jeg må si jeg ble litt fasinert og ble sittende å se når deg når du endelig dukka opp på bloggen her, så sangen forsvant litt. Men veldig fin! Go Siv=D

    SvarSlett
  6. gjorde nok det, ja! men synge og skrive sanger kan jeg ikke, så det er jammen bra at noen er flinke til det òg

    kjemien får vente til mandag, kjenner jeg!

    SvarSlett
  7. åh, gud du e flenk siv!

    SvarSlett
  8. Liker stemmen din :) Og ikke minst, jeg digger at du spiller gitar :)

    SvarSlett
  9. DJIIS Siv, kor flenk du e! : D <3

    SvarSlett
  10. oj, har du skrevet den selv? flinkis :)) har du tatt sangtimer? :)

    SvarSlett
  11. Nydelig du er! <3 Kjempe fin sang, hadde jeg bare kunne synge som deg! :D

    SvarSlett
  12. Ser fram til din forestilling førr 1.klassen på juleballet!! Alle klassan må stille opp med nåkka, så håpe du gjør det før klassen din med den stemmen :J

    SvarSlett
  13. Oi, serisøt, du er sååå flink :) Litt misunnelig, he he :P

    SvarSlett
  14. SIV! : D Så utrolig FIN hårfarge du har! Og den sangen, den var kjempebra! <3 Har du vært med på UKM? Tror det arrangeres i hele Nordland. Du bør absolutt delta på det! ; D

    SvarSlett
  15. Kjempe fin sang og du er veldig flink til å synge!:)

    SvarSlett
  16. ååå kjempe bra!! :D digger sangen og stemmen din! :D

    SvarSlett
  17. / neinei, ikje sjukehus, legen ;) streptokokker e kje no farlig, men det e veldig vondt i halsen når du har det ;)

    SvarSlett
  18. Kjempefin sang og så pent du synger!! :)

    SvarSlett
  19. Så moro å se deg synge!! kjempeflink er du :) Sangen var bra også!!

    SvarSlett
  20. herregud, jeg ble litt satt ut. Den sangen var helt nydelig og du er enormt flink til å synge

    SvarSlett
  21. Sv: hold på med Ibsen i norsken ja, så brukte det som overskrift, dukkehuset e mitt :J

    SvarSlett
  22. Wow! Skikkelig flott! Du har virkelig et talent :D

    SvarSlett
  23. Du e så flink Siv! Som Caroline sa øverst her; e nok den beste sangen du har lasta opp hittil :*

    Måtte jo såklart vise Ruben igår kor flink vennina mi e, og han sa: "koffør e ikje ho med på idol eller nåkka? ho e jo kjempe flenk!"

    Håpe på å få høre fleire egenproduserte!

    SvarSlett
  24. DU ER FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  25. Så flink! Og så fin!

    SvarSlett
  26. Wow, så flink du er! Flink på gitar, flink til å synge ooog flink til å skrive sanger :D ikke dårlig, hihi!

    SvarSlett
  27. ååå, så gøy å se :D du er kjempesøt, hihi! hårfargen din er kjempefiiin, jeg er litt misunnelig.

    om sangen: den var veldig søt og fengende, og jeg likte den :) (merker jeg sitter og nynner litt på den for meg selv her nå etterpå haha)

    jeg tenkte på begynnelsen at den ble litt intens fordi det en stund gikk i ett, men så akkurat når jeg rakk å tenke det så kom noen av de tinga jeg tenkte på at mangla: litt endring i gitarspillinga og en liten pause i synginga. så alt i alt ble det veldig bra, men jeg ville kanskje vurdert å prøvd å lage litt "stoppeffekt" tidligere i sangen også (eks. pause i synginga/endring i gitarspillinga), hvis du skjønner hva jeg mener. ellers er det lett for den som hører på å dette av fordi det blir veldig likt!

    (til slutt: jeg er alltid litt redd for å komme med kritikk på internett, men jeg håper du tåler det, haha. du ba jo om tilbakemeldinger, så da håper jeg det går greit at jeg tipser om hva jeg tror ville gjort sangen enda bedre :) )

    SvarSlett
  28. Er det lov å seie at eg er litt halvt mållaus? Haha, eg vart litt paff, på ein bra måte! For det første er dette ein song veldig etter min smak, det er nok ikkje første gonger du har fått hyre at du er overveldigflink, men du må nesten få høyre det frå meg og! For det er du!!!! (tusen utropsegn)
    Og for det andre såg du veldig ut som eg hadde forestilt meg, du kler personligheita di med andre ord!
    Hjarte frå sogn

    SvarSlett
  29. <3

    det er sånn type musikk som eg likar

    SvarSlett
  30. så flink du er er både å skriva, spela og synga! :) er kjempe kjekt med sånne opplastninga! :)

    SvarSlett
  31. Så flink du er! Til både å skrive og synge :)

    SvarSlett
  32. Flenke pia mi!

    SvarSlett
  33. aw, du va jo kjemp flink!!

    SvarSlett
  34. Du e fantastisk siv !

    SvarSlett
  35. Ahhh, FLINKAAAA! :D
    For en UTROLIG catchy sang! Og for ei søt jente som satt bak gitaren! ;D
    Kommer til å nynne på den resten av uka, that's for sure!

    Kudos til deg Siv! Håper virkelig på å høre flere selvkomponerte sanger! :D <3

    SvarSlett