23.10.2011

Bytur - Siv på hybelbesøk

Siden (nesten) alle mine ex-klassekamerater flytta til 'byen' denne høsten, tok jeg turen for å besøke dem. Men de fleste fant ut de heller ville dra hjem, så Martine og jeg hadde heller en Siv-ogMartine-kveld på hybelen hennes forrige fredag. Ja, etter å ha sett litt rundt først!

CIMG9676,jpg

CIMG9694

CIMG9714

CIMG9724

André og Mona ble med på bowling før de stakk hver sin vei, og det synes jeg var stas. At vi bowla sammen, ikke at de dro sin vei... Det er ei stund siden jeg bowla sist, og det vistes vel på poengsummen. Men man trenger ikke alltid vinne, gjør man vel? Bursdagsbowling er gøy, selv om det ikke var i vår gruppe det var bursdag. Så var det oppoverbakker hele veien opp til fjellfoten, og jeg fikk sett hybelen for første gang. Martines rom er kjempefint innredet. Og Kine hadde sagt at jeg fikk låne den gode og tykke opplåsebare madrassen hennes. Hun deler nå kjøkken med Martine. Og når jeg snakker om kjøkken; Jeg synes de har ei fresh farge der! Etter å ha nørda facebook, syngt noen sanger, snakka om alt mulig rart og ei god natts søvn, bar det ned i butikkene. Jeg kjøpte noen små julegaver og de to buksene (Njaa, min gode mor betalte nok den ene!) Og selv om jeg hater at jula er ute i butikkene så tidlig, ropte magen min ja til en pepperkakeboks for en skarve tier...

Siv
xxx

28 kommentarer:

  1. så koselig, alltid artig med bowling, hehe :)

    SvarSlett
  2. awright! bowling er undervurdert!

    SvarSlett
  3. Åhhhh, pepperkakeboks til ti kroner! Har ikke fått øye på en eneste en enda, men i det jeg ser en så skal den bli med meg hjem. Hørtes kjempekoselig ut og det er alltid greit med et par nye bukser :)

    SvarSlett
  4. Ja samme her. Uff! Ja, tiden går ALTFOR fort også. Det e jo netsen til å grine av altså. Men vi får se det positive i det da; vips så er det sommer igjen. Hehe! :-)

    Stilig blogg du hadde her btw. Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  5. Koselig med bowling da :-)
    og pepperkaker er jo alltid godt.. hehe :)

    SvarSlett
  6. Bowling er såå gøy det :) Moro å dra på hybelbesøk ;)

    SvarSlett
  7. Ååå, såå gøy! Fikk kjempelyst til å bowle nå, begynner å ble lenge siden sist! :)

    SvarSlett
  8. sv; takk! :)
    ja, da er da :-)
    men eg savner å ha lenger, for no er da mindre muligheta til å ordna da syns eg :p

    SvarSlett
  9. så koselig! :D

    SvarSlett
  10. "At vi bowla sammen, ikke at de dro sin vei..." ahah, søt. bowling er faktisk jævlig fett, skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør det oftere..

    SvarSlett
  11. Er driiit irriterende at jula er så tidlig i butikkene! Ødelegger stemninga litt.. Selvom jeg nå for harde livet hører på julemusikk fordi jeg gleder meg sånn til jul, så er det litt kjedelig at all julenammissen kommer i butikken allerede i Oktober...

    SvarSlett
  12. ahaha, jeg drakk julebrus i går! alt for tidlig, men fristelsen var rett og slett for stor..

    SvarSlett
  13. Jeg spilte også bowling i går. Utrolig kjekt etter gammelt :)

    SvarSlett
  14. Åh, tro det eller ei, men jeg har gått på bowling, slik som andre går på dansing eller fotball, da jeg var liten :P hhaha
    Koselig innlegg :)

    SvarSlett
  15. Bowling er SÅ gøy! :D

    SvarSlett
  16. Så koselig :)
    Like heller ikke at jula e i butikkan så tidlig :p

    ps: kan ikke du legge ut en sangvideo snart :)))?

    SvarSlett
  17. Siv, da! Lagt ut bilde av rumpa di i nybuksene! :O
    :P

    Ser ut som dere har hatt det gøy <3

    SvarSlett
  18. Kul farge på kjøkkenet :D Håper helgen din var fin!

    SvarSlett
  19. Bowling er gøy! Og fine bukser! :-D

    SvarSlett
  20. Haha, bowling er ikke helt min greie ;) Ender som regel opp med å tape, og da er det ikke like gøy :p

    // Samme her :)

    SvarSlett
  21. bowling er ganske gøy. jeg er sånn halvflink, men forrige gang hadde jeg dødsflaks og slo alle de jeg spilte med ned i støvlene. det var ganske gøy, hihi. og det så ut som det var fine bukser du hadde fått deg :D

    SvarSlett
  22. "..før de stakk hver sin vei, og det synes jeg var stas. At vi bowla sammen, ikke at de dro sin vei.." Hahaha! Måtte le litt høyt der! :D

    Bowling er kjempegøy! Men av en eller annen grunn så gruer jeg meg alltid litt før jeg starter (kan kanskje ha noe å gjøre med den gangen jeg kasta kula bakover, istedet for på banen..), men når jeg først kaster kula så går det som det suser.
    Jeg vinner ikke så veldig ofte (les: mer som aldri) så det er på sin plass at jeg jubler litt ekstra hvis jeg klarer å slå en strike.

    WOW! Det var et kult kjøkken! Mye kulere enn det jeg hadde.
    Kjenner jeg savner hybeltilværelsen litt nå.. Men åh, så deilig det er å ha noe litt mer eget :)

    Også må jeg si at jeg digga de buksene dine! Spesielt den mørke! Du husker vel ikke hvilken butikk du kjøpte de på? :D

    SvarSlett