07.10.2011

Reunion

Helt siden i sommer har ex-klassen snakka om å ha en sammenkomst, og den ble satt til høstferien. Vi fikk leid lokale og har planlagt hva som skulle gjøres og spises og drikkes, og for ikke å glemme hvem som skulle komme, når på døgnet det skulle være og om noen skulle overnatte. I går gledde vi oss som besatt hele gjengen!

TING1

TING2



Anita kom til meg onsdag kveld, og vi fikk oppdatert hverandre på alt det vi ikke har tatt over Skype over ukene som har gått. Det er rart når en av bestevennene flytter helt ned til Oslo!! I går laga vi pizza og brownies for å ha med ned på klubben nedi veien. Også gleda vi oss til å møte hele klassen igjen. Nesten alle, for det var bare 7-8 stykker som ikke kunne møte. Så dro vi ned tidlig. Klokka sju var halvparten kommet, og da klokka var ni hadde vi allerede starta å spise pizza, brownies, brus og synge Singstar. På juleballet i fjor dansa vi både glow-dansen og "from Paris to Berlin", så vi tok en danse-reunion også. Noen dansa verdens snåleste dans som handla om nachos, om jeg ikke husker fullstendig feil... Den sistnevnte gruppa inkluderte de to kule ex-lærerne våre som var like hyper som alle oss andre.

TING

Så spilte vi litt bordfotball, biljard og twister. For ikke å glemme at vi fikk oppdatert hverandre på skolebasis, hybellivet og nye boplasser. Også var de det beste publikummet da jeg framførte mine nyskrevne sanger. De er så fine alle sammen! De siste forlot lokalet klokka to i natt, og da fikk vi andre lagt oss. Det ble faktisk litt søvn, tro det eller ei! Pizza til frokost kan heller ikke fornektes. Også må jeg nesten skryte av at jeg fikk med meg alle greierne hjem i en ener. Jeg gikk hjem i vinden, med alt plassert i armene. Skal man være ærlig var det en bragd. Konklusjonen av kvelden er at jeg savner gammelklassen og at det var kjempegodt å møtes igjen, alle sammen!

Siv
xxx

25 kommentarer:

  1. Det høres kjempekoselig ut, og så flinke dere er som får fingen ut og arrangerer noe sånn at dere kan treffes igjen! :D Har enda ikke hatt reunion fra hverken barenskolen eller ungdomsskolen, selv om det var det eneste vi snakket om de siste ukene... :P

    SvarSlett
  2. Det må ha vært utrolig koselig :) Også er det så gøy å leke! Hihi :D

    SvarSlett
  3. SV: Det er ikke meg, men samboeren. Takk for det :)

    SvarSlett
  4. Dette hørtes kjempe koselig ut! :D

    sv// Haha, tusen takk for morsomme og positive tilbakemeldinger! Man kan bestemme så mye eller lite man vil over simmene sine, sykt genialt. Bestemmer ikke hvordan de skal reagere på ting, så synes det er kjempe morsomt å følge ansiktssutrykkene deres. Man kan tolke de på så mange måter! :) The Sims 3 kan være litt skummelt ja, liiitt avhengighetsskapende ;)

    SvarSlett
  5. Åå det hørtes jo magiskt ut! :D

    SvarSlett
  6. // Hihi, sjokoladekameraet skal jeg nok ikke spise nei! Det er jo så fint å se på. Står nok bare til pynt det, akkurat som sjokoladefrosken ;)

    SvarSlett
  7. Så koselig :) hørtes ut som dere hadde et godt samhold i den klassen!!

    SvarSlett
  8. Så koselig :)
    Imponert over hvor godt samhold dere må ha hatt i klassen, det er bra!
    Er også imponert over bloggen din, så mange fine tanker og flotte bilder!

    Kjenner meg litt igjen, hadde et veldig behov for å skape (og snakke, hehe) som tenåring selv.

    SvarSlett
  9. sv; haha, neida, det er vel mer for de som har en litt dypere interesse for pokémon enn det som strengt tatt er vanlig xD

    SvarSlett
  10. Det er så utrolig koselig med slike kvelder :)

    SvarSlett
  11. Kjempe koselig da:) reunion er fine greier det!

    SV;Så bra at du fant noen nye å sjekke ut!:) woho!

    //Likte den kåpen godt:) hehe. fint å drømme seg bort!

    //Takk siv! håper selv at jeg får jobben:)

    SvarSlett
  12. SV: Så hyggelig at du blir glad da - da blir jeg også litt glad, vettu <3 Jeg har en liten regel jeg prøver og følge, som går ut på at hvis man har noe positivt og si til noen og anledning til å si det, så why not tell'em? Jeg er rett og slett sjarmert av bloggen din, true story:-D

    Sikkert gøy å catche opp med folket fra gamleklassen, da! Høres ut som en fun kveld hvertfall. Og pizza til frokost er ALDRI feil;-) Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  13. Ha en kjempefin helg!!
    Sv: Jeg brukte ikke lang tid på det i det hele tatt. :) Kan sikkert vise hvordan jeg gjør det på video i løpet av uka :)

    SvarSlett
  14. Sånne samankomstar er så gøy! Pleier ha det med fleire av ex-klassane mine innimellom (fordi når du går yrkesfag bytter du klasse kvart år på vidaregåande, så då blir det fleire ex-klassar å halde styr på)
    PLuss forresten må eg seie hei sorry for at eg har vore dårleg på å kommentere den siste veka, har vore litt for mykje anna enn internett. Men nu skal eg slappe av og lese
    <3 bloggen din!

    SvarSlett
  15. dette så ut som en koselig klasseforening :) jeg for min del er mye større fan av min nye klasse, ehe

    SvarSlett
  16. hørres utrolig kosligt ut ;)

    / tusen takk du, europa e bare ein av jupiters måner, den har faktisk 64 bekrefta måner ;)

    SvarSlett
  17. Så moro! Virker som det har vært en super kveld med fine folk =)

    SvarSlett
  18. Det høres sykt fett ut Siv!! Jeg elsker sånne ting. Prøver å få til sånt blant ungdomsskolegjengen vi også, men det blir lissom bare vi som har hatt kontakt oppgjennom da. Oi er det mange som har flytta så langt av sted eller flytta hele familien hennes lissom? Trodde ikke det var så vanlig å flytte langt langt for å starte på vgs. Iallefall ikke ut av fylket kanskje? Og høstferie er oppskrytt, eller.. Bare for ungdommen tror jeg jeg sier. Og da har jeg seff ikke det (men typen fikk plutselig det da. nesten 5 måneder yngre han da lille fyrn:P)

    SvarSlett
  19. Så koselig! Jeg fikk ikke dratt på mitt reunion på grunn av Brage, men kanskje neste gang! :-)

    SvarSlett
  20. Hørtes kjempe koselig ut! Alltid gøy å møte gamle venner/klassekamerater igjen. gamleklassen min driver å arrangerer en klassefest/reunion en lørdag om ikke så altfor lenge. krysser fingra for at det går i orden. Sånt er alltid gøy!:D

    SvarSlett
  21. åååh, det hørtes jo kjempegøy ut! jeg har ikke hatt reunion med noen klasser noen gang faktisk. det hadde vært litt gøy, samtidig som jeg tror det hadde vært ganske kleint, haha, i alle fall med klassen min fra ungdomsskolen..

    men så bra at dere hadde det så fint! :D og fint at de tok så godt imot sangene dine :) jeg har sett det er en video her oppe som jeg definitivt skal se på senere i dag, og jeg gleder meg :D

    SvarSlett
  22. Åh, det hørtes kjempekoselig ut! :D

    Jeg skulle ønske at min gamle klasse var like villig til å møte opp på en liten reunion..
    Det er vel bare 3-4 av 12 som er interessert i det.. I tillegg så har vi alle mista kontakten helt. Litt trist!
    Men satser på at det kommer ei ordning på det snart! :)

    SvarSlett