30.10.2011

Halloween...?

Jeg har mange meninger om Halloween, men syk som jeg er, og døden nær, skal jeg bare vise dere kjapt hva som skjedde for ungdom i bygda i går kveld. Det var ikke så værst, men jeg dro halv ti fordi jeg følte at halsen ble uggen igjen. (Her ble det forresten en del rim. Jeg liker rim, jeg. Også må jeg som regel poengtere det som burde være åpenlyst, som for eksempel når jeg forteller en vits. "Det var en vits, altså.") Og nei, jeg kledte meg ikke ut som annet enn meg selv.

dance floor

wall

ghosts

Feirer dere Halloween på noen måte?

Siv
xxx

31 kommentarer:

  1. er på karneval hvert år(;

    SvarSlett
  2. det er litt forskjellig, men igår var jeg på klubb og ikveld skal jeg til ei venninne :)

    SvarSlett
  3. Var på halloweenfest ja :-)

    SvarSlett
  4. kule bilder :)

    / tusen takk, ja de va skikklig skumle, hehe :)

    SvarSlett
  5. Nææh så kult :) Neei, feriet ikke i går ihvertfall :) Hvilken bygd bor du i?

    SvarSlett
  6. Kule bilder:) Nei jeg feiret ikke Halloween. Var hjemme hos foreldrene mine. Hadde besøk på dagen bare av en kamerat. Egentlig forkjøla så var heller ikke i form til å feire noe:)

    SvarSlett
  7. har bare feiret en gang før jeg feiret min andre gang i går :))

    SvarSlett
  8. Så kult! Men synd du fremdeles er syk :/ Skal feire lørdag den 5. november vi, for allehellgensdagen er den 6.november :) Så en helg etter hele Norge... :p

    SvarSlett
  9. Har ikke noe spesielt forhold til Halloween jeg, og har aldri feiret det. Dessuten har jeg liggi inne hele helga, men håper jeg nå er på bedringens vei. Håper du blir frisk snart du og :)

    SvarSlett
  10. Er åpen for feiring av Halloween, men det ble nok ikke noe av det i år.

    Sv; Hehe, men skjønner ikke hvordan det er å mulig å spille Sims "litt" :p

    SvarSlett
  11. niiice! jeg feiret ikke i år, og pleier som reeeegel ikke å feire det heller ;p halloween er jo bare en unnskyldning for jenter til å kle seg så slutty som mulig :D

    SvarSlett
  12. Nja, litt. . . Går på Halloween fester,

    SvarSlett
  13. Elsker å finne kostymer - finnes ikke noe bedre måte å utfolde seg kreativt på (når det kommer til den måten jeg liker - nemlig sminke)!
    Men er ganske forkjølet for øyeblikket, så det er nok lurt og heller holde seg hjemme dette året ;/ God bedring til deg og ;)

    SvarSlett
  14. Nei jeg feirer ikke Halloween! har aldri likt det, for synes de tar litt av i Norge!! :p

    SvarSlett
  15. stilige dekorasjoner :)
    jeg syns personlig at halloween er heftig oppskrytt, og så hater jeg å kle meg ut. så jeg unngår å feire halloween så lenge jeg kan :P

    SvarSlett
  16. Her i England kan jeg si med en gang at det feires mye mer enn i Norge. Har til og med sett folk i 60-70 årene gått med full kostyme og folk har store hjemmefester for seg selv og også for barna :) Hadde selv et stort party her på fredag. Tror det var rundt 20 unger her og noen voksne. Det Hele huset var pyntet opp med stas og vesener. En mann som så ganske så ekte ut og ikke minst skummel skremte iallfall meg for kvelden ;p

    SvarSlett
  17. hehe, fine halloween bilder! Kjipt at du er litt sjuk da!

    SV;Blir deilig med forandring!:) Gleder meg til senere idag(mandag!) Takk for tipsene med tanke på psoriassisen! det skal jeg jammen meg sjekke ut! Er det en krem du får kjøpt resept fritt på apoteket?

    SvarSlett
  18. Nei, Halloween er jo i dag så den skal ikke feire, og ble ikke noe feiring i helga heller. Men hadde litt lyst da..

    SvarSlett
  19. Sv: WHAT???? Tuller du? I hvilken sammenheng da? Skjønner ingenting her! :O

    SvarSlett
  20. var på halloweenfest på lørdagen! :-D

    SvarSlett
  21. stilige bilder:) nei jeg feirer ikke halloween..

    SvarSlett
  22. Hadde bursdag i går ja :)
    så feiret halloween på byen natt til søndag :-D
    <3

    SvarSlett
  23. Feirer ikke Halloween sånn egentlig. Men har hendt at noen venninner av meg har arrangert en halloweenfest der vi kler oss ut og sånt. ;)

    SvarSlett
  24. Jeg prøvde å gå "knask eller knep" en gang da jeg var liten, men det fungerer ikke i Norge. Men jeg har vært på litt Halloween fester og arrangementer hvor jeg må kle meg ut. Jeg syntes det er gøy å kle meg ut! :D

    SvarSlett
  25. Klassen vår stelte i stand halloweenfest, men pga. at jeg var så sliten etter jobb så holdt jeg bare ut i noen få timer.

    SvarSlett
  26. Medan alle feira halloween ute vart jobb det vennebesøk og avslappning på meg. Ingen ordentleg halloween med andre ord. Men det var koseleg likevel, halloween er jo eigentleg ikkje før i dag då. I dag var eg på kafé med vener og fekk halloweensjokolade, det var jo ei slags bra feiring det og då!

    SvarSlett
  27. Huff håper du blir frisk snart søte! Det var iallefall veldig fint der. Jeg liker (seff)godt å kle meg ut, men i år skjer det ikke noe.. Sukk

    SvarSlett
  28. Nei i år ble det ingen haloweenfest, men det er i grunn heelt greit =)

    SvarSlett
  29. Caroline Kind1/11/11 3:18 p.m.

    Så stilig pyntet :D

    Har brukt å feiret halloween hvert år, ja. Når jeg var mindre dro vi en gjeng ut å gikk "trick og treat", etterhvert som vi ble eldre har vi hatt halloweenpartyer med en skrekkfilm eller noe, og i år hadde vi halloween-fest :J

    SvarSlett
  30. Halloween er sikkert kjempegøy for de som liker det! Jeg derimot, jeg kjøpte en kyllingbaguette fra Burger King og så på julefilmer (!!) i senga mi den kvelden, mens storesøsteren min hadde okkupert stua med kollegaene sine og så skrekkfilmer.

    Knask-eller-knep er jeg heller ingen stor fan av.. Den siste gangen jeg gikk knask eller knep var da naboen min hadde misforstått helt, og så nedi posen min, tok opp noen sjokoladebiter og sa "tusen takk!"
    Gjett om jeg ble paff! Kunne ikke ta godteriet tilbake fra den gamle mannen heller da...

    Nei, Halloween er nok ikke helt min greie!

    SvarSlett