18.10.2011

Elsker følelsen av:

Autumn Sunset

Å legge seg i et rent sengetrekk og vite at man er så ren som man kan være
De siste solstrålene som varmer på kroppen

Cold Nose

En kald nese når man vet at resten av legemet er varmt
Gode karakterer i fag som er allment mindre likt

Kobling


















Svetten som renner etter ei treningsøkt
Forståelse av noe som først høres greskt ut

homemade scones


God mat som man har bakt selv fra bunnen av
Å endelig få gjort noe som man har utsatt i ualminnelig lang tid























Sette seg ned med ei god bok og tenke at man slipper å stresse med lekser
Støl kropp dagen etter ei treningsøkt

Siv
xxx

/Alle bildene er linket

47 kommentarer:

  1. Jeg elsker også de tingene!:)

    SvarSlett
  2. mye av det samme her, hehe :D

    SvarSlett
  3. Så mange fine ting å glede seg over :) Det er ofte de små tingene som er de beste. Som når kjæresten kommer hjem med en firkløver fordi han vet det er favorittsjokoladen, eller en kan ligge under den varme dyna si og høre på regnet utenfor. :)

    SvarSlett
  4. Enig i alt Siv, du høres ut som en deilig jente.
    Bortsett fra det med bøker, det er jeg ikke så flink til. Men jeg ser etter det hos jenter, at de liker å lese ;)

    SvarSlett
  5. jeg elsker slike innlegg! Og jeg er helt enig i alt sammen <3

    SvarSlett
  6. Ahhh mye fint er Sivus! Men si meg, begynner du å bli litt treningsnarkoman?:P Er jo hele to punkter om det som har sneket seg inn her hihi! Jeg elsker det med rent sengetøy, selvlagd mat, ny forståelse, men det med kald på nesa kan jeg ikke fatte altså:P

    SvarSlett
  7. Åh, ja, er så enig <3

    SvarSlett
  8. Veldig enig i alt det! Og fine bilder som passet til!
    OG tusen takk for mange fine kommentarer!! :-D

    SvarSlett
  9. Jeg er ganske så enig med deg :) Fantastisk fint det første bildet!

    SvarSlett
  10. Fikk brått veldig lyst til å vaske sengetrekket mitt! Lister <3

    SvarSlett
  11. Er vel egentlig enig med hvert eneste punkt :)

    SvarSlett
  12. Er så enig som det bare går an å bli! Alle disse punktene treffer i alle fall meg midt i hjertet! Deilig å verdsette de små tingene i livet :D

    SvarSlett
  13. sv: jeg er veldig glad i å se film :) selv om det er drøssevis av "standard" filmer jeg ikke har sett. synd du ikke har sett den siste HP. jeg har alltid sett de på kino, så siden jeg var her i sommer leide jeg og ei venninne scooter og kjørte langt ut i gokk for å finne en kino :p pirates nummer fire kunne ikke måle seg med de andre, men de ble med på lista rett og slett fordi captain sparrow er så lekker, haha.

    har et så spesielt forhold til mamma mia :) så den samme året som jeg selv forelsket meg og planla å flytte til en gresk øy, hihi. dessuten har mamma og jeg sett den sammen en million ganger! dear john er nydelig :)

    har du aldri sett LOTR ???

    SvarSlett
  14. jeg liker slike innlegg så godt! :)

    SvarSlett
  15. Åh, DET liker jeg også! Rent på senga <3

    SvarSlett
  16. åh, finfin lista, den fikk meg te å smila, så takk ;)

    / ja, bagateller e ingen vits i å henga seg opp i, men fortiå bør ein alltid ha hos seg, som ein venn som kan stikka innom avogte ;)

    SvarSlett
  17. me too, me too! også elsker jeg følelsen av å mestre noe jeg ikke har mestret tidligere. fiiint!

    SvarSlett
  18. Enig med alle punktene faktisk! :D

    SvarSlett
  19. Herlege, helrege innlegget! Sp mange gode kjensler :D (kanskje sett bort ifrå treningskjenslene, eg får ikkje god følelse når eg trenar meir, mulig fordi det er fire år sidan eg trente ordentleg, haha)

    SvarSlett
  20. Åååh, mangemange fine ting. Jeg elsker følelsen av:

    x den flyvende hollenderen som puster meg i håret når vi sover
    x nyfarvet hår. den lukten. aaah!
    x kakao som varmer etter en kald luftetur med pelsudyret

    SvarSlett
  21. enig i alle punktan dine, og i tillegg fikk æ skikkelig løst tell å bytte sengetøy og gå i dusjen igjen x)

    SvarSlett
  22. Så herlig! Dette elsker jo jeg også! Og jeg elsker også slike positive, fine og listedet innlegg. Håper mange leser og blir inspirert :D

    SvarSlett
  23. Mange fine ting å like og glede seg over der :)

    SvarSlett
  24. SV; Da tar du bare en saks og klipper støvlene. Meget elegant ; ) Men de brukes bare til hjemmebruk!

    SvarSlett
  25. Elske å få gode karaktera i nåkka som e mindre likt, samt det og forstå nåkka som høres greskt ut!!

    Og det e herlig og være både svett og støl etter trening, man får en utrulig følelse etter man har trena x)

    Like også å sette mæ ned med ei bok uten å stresse med lekse, nåkka som vil sei at det blir kun gjort i feria, eheh!

    SvarSlett
  26. Dette kan jeg også elske :D

    SvarSlett
  27. LOVE IT <3

    SV: Jeg nekter å kjøpe noe som har med jul å gjøre nå.. Helt uaktuelt :P hehehehe.

    SvarSlett
  28. Kjempefint innlegg, Siv! Kjempe enig i alle punktene, faktisk. Herlig! :D

    SvarSlett
  29. sv; trur dei blei glade hvertfall! :)
    årh, litt kjedelig då ;s hehe

    SvarSlett
  30. Den følelsen av nyvasket sengetøy er herlig! Også den kalde siden av puta (selv om det ikke står her) men liker ikke en kald nese :( hahah

    SvarSlett
  31. Jeg liker også følelsen av mange av disse tingene:) Spesielt den følelsen man får etter en treningsøkt:)

    SvarSlett
  32. Herlig liste altså! Enig med det meste på listen. Motiverende nå som jeg sitter og leser kjemi som jeg har utsatt i to uker.. Bare tre over 100 sider igjen å pugge!

    Var selv veldig sløv på parfymebruken tidligere, men nå har jeg tvunget meg selv til å ha det i rutinene fordi jeg synes det er så koselig med folk som lukter godt. Blir alltid oppgitt om jeg glemmer det i morgenrushet :)

    SvarSlett
  33. Tre kapitler og over 100 sider*

    Beklager dobbeltpost, men så litt merkelig ut :)

    SvarSlett
  34. Herlig innlegg siv:) elsker følelsen av mye av det du nevner! særlig å legge seg i rent sengetøy :)

    SV;Filmen var kjempe bra! Likten den godt! :) Jeg skal tilbake om 1 uke å fjerne sting og få vite om de var skumle eller ei. :)

    SvarSlett
  35. Jeg elsker også de følelsene!:)

    SvarSlett
  36. Enig! Hvertfall i det med å legge seg i rent sengetrekk, er virkelig en fantastisk god følelse! Jeg sover aldri så godt som jeg gjør i rene sengetrekk :D

    SvarSlett
  37. sv; hihi, takkogtakk! så fint du likte det :D og ja, boken var nok på engelsk ja, og de snakket kjempebra engelsk, så tror ikke det skal bli noe problem i det hele tatt ^^

    SvarSlett
  38. SV: Jeg tror de er det hverfall! For den digitale tingen er jo inni gummi. Jeg kommer sikkert ikke til å gå med den i dusjen liksom. Men kanskje om jeg trener ute eller noe :O
    De selger de jo på xxl, og der står det at de er vanntette så krysser fingrene for at det er omtrent samme med de fra ebay! Og de du og kjøpte da :D

    SvarSlett
  39. åh, masse deilige følelsa :D hehe

    SvarSlett
  40. fint innlegg! Dette fikk meg virkelig til å tenke på de små gledene i livet!
    Men det er lite som er like godt som å legge seg i rent sengetrekk!

    SvarSlett
  41. eniig! særlig den med å være støl i kroppen etter trening (så lenge det ikke er så ille at man nesten ikke greier å gå :P) og å legge seg i helt rent sengetrekk. det er så herlig følelse :) (noe som minner meg på at jeg må vaske sengetøy snart, haha xD)

    SvarSlett
  42. Ah, så sant så sant!

    Jeg er faktisk så glad i følelsen av rent sengetøy at jeg skifter på senga en gang i uka. Søsteren min forbanner seg stadig vekk over den opptatte vaskemaskina som vasker sengetøy NOK en gang :P

    SvarSlett