22.05.2011

Søndagstur

Da vi var små ble vi tvunget med på tur i marka hver eneste søndag. Dette var vi ikke særlig begeistret for, og det ble færre og færre turer jo eldre vi ble. Nå husker jeg ikke en gang sist vi var på tur sammen. Det passet seg derfor bra å gå på familietur i dag!
























Jeg har forresten funnet ut at blogger ødelegger bildekvaliteten. Noen idéer på hva jeg kan gjøre?


Dette er enda en sang med The Struts. "Things That You Do" er yndlingssangen min for tiden.

Hvem pleier å gå på søndagsturer?

Siv
xxx

26 kommentarer:

  1. Fine nord norge! hvor er det du bor ?

    SvarSlett
  2. Jeg pleide å gå søndagsturer da jeg var yngre og bodde hjemme:) Nå blir det mest løpeturer, ikke helt det samme..

    SvarSlett
  3. Bildene får bedre kvalitet når de trykkes på, annet vet jeg ikke hvordan du kan bedre kvaliteten. Fint bilde forresten! Aldri vært plaget med søndagsturer gitt.

    SvarSlett
  4. Sv: Da er vi to! ;- )
    Tusen takk for det! :)

    SvarSlett
  5. Blogspot er vel kjent for å ødelegge bilder ;) Wordpress vettu, der er det kvalitet. Haha!

    Familieturer er egentlig utrolig koselig når man først orker å bli med. Hadde ikke så mange av dem på ungdomsskolen og vgs men nå er det tilbake til familiekos :)

    SvarSlett
  6. I like the things that you do!

    Har akkurat stått og danset til sangen mens jeg laget middag :P

    Jeg har vært lik. På et stadie vil man være selvstendig og ikke bli med på slikt, og plutselig føler man at det er litt godt å tilbringe tid med familien igjen.

    SvarSlett
  7. Norge e Nydelig:)

    SvarSlett
  8. Pleier aldri å gå på søndagsturer..

    SvarSlett
  9. Søndagsturer er skikkelig undervurdert! Jeg er veldig glad i det, men det er sjelden det passer. ;p

    SvarSlett
  10. Det hender jeg går en tur når det er søndag:) Mens jeg bodde hjemme ente det mamma og jeg gikk tur på søndag, pappa var som regel ikke med fordi han gjorde noe annet enten inne eller ute i hagen for eksempel. Husker at mamma og søsteren min dro meg med på tur da jeg var yngre he he, men jeg var ikke så glad i å gå tur da så klagde ofte he he:P

    SvarSlett
  11. Vi brukte vell egentlig ikke å ha en fast greie med hver uke, men gikk litt turer :) Dette har gått nedover med årene her også!

    SvarSlett
  12. rart det der - at ting vi blir tvingt til når vi er små, blir attraktivt når vi blir eldre :p
    jeg pleier å gå med mamma når jeg er hjemme ;p hehe.

    SvarSlett
  13. Pleide å gå med familien før, men går ikke så ofte om søndagen lenger:)

    SvarSlett
  14. Søndagsturer er koselige!!
    Jeg skulle ønske jeg gikk turer oftere! AHA!

    SvarSlett
  15. Har aldri pleid å gå noen særlig turer, bortsett fra med hunden min.

    Sv; Hehe :p Ja, er den ikke fin :D

    SvarSlett
  16. Sv; Ja, ikke sant gull + turkis er jo helt fantastisk <3

    SvarSlett
  17. Nydelig vær da og nydelig turmusikk som får en til å hoppe lett bortover, hehe. Søndager har blitt treningsdag her det i det siste. Corebar, pump og en god gåtur hjemover etterpå =) Men i dag tvang jeg meg selv til å gjøre husarbeid heller. Eksamenstimeplana går mot slutten, derfor er det mange timer jeg vil få med meg de to neste ukene før de forsvinner for sommeren. Må bare spare på kreftene;)

    SvarSlett
  18. Anbefalar å bruke flickr, eg byrja med det når blogger øyderlagde bildene mine.
    Søndagsturar er kosleg, sjølv om eg går alt for lite på tur for tida! Gjorde det mykje meir når me hadde hund. Men no skal me snart få hund igjen. Då vert det sikkert betre, hurra :)

    SvarSlett
  19. så herlig. :-)
    sv; bildet er faktisk tatt på lørdag, så ja.. vi er tidlig ute med løvetannen her på vestlandet ;)

    SvarSlett
  20. Fint bilde! :)

    og tja, du kan jo bytte til blogg.no! haahh, neida!! :D hm, æ veit ikkje. Kanskje tinypic?

    Bruke ikkje å gå "søndagstura", men tar mæ nu nån tura når det passe mæ :)

    SvarSlett
  21. Vi pleide også alltid å være på søndagstur da jeg var liten. Det er noen år siden sist, gitt:p

    Sv: Neida, det er bare én mann som er uunnværelig i de filmene, og det er Jack<3 Men fireren var fortsatt veldig skuffende..

    SvarSlett
  22. Jeg pleier å gå søndagstur hvis det er fint vær!! Det er nice å gå sammen med kjæresten, gjerne med noe hjemmelaget i sekken! :)

    SvarSlett
  23. Jeg har aldri i hele mitt liv vært på en søndagstur.. Tror jeg.. Ikke som jeg kan huske i alle fall!

    Tror faktisk ikke hele familien har vært på gåtur engang..? *tenker tilbake i tid*

    Liker best å gå å vandre i skogen alene jeg! For hvis ikke så er det så lett å skremme meg. Folk kan jo hoppe ut fra bak et tre osv..
    Ikke for det, jeg hopper jo himmelhøyt bare et par fugler finner ut at de skal gå til angrep på løse lufta i det jeg går forbi treet de er i.

    SvarSlett
  24. Så utrolig fint bilde!

    Det er kjempekos å gå søndagstur :)

    SvarSlett
  25. Jeg ble også tvungen ut på tur, men nå liker jeg det og savner det faktisk litt...

    SvarSlett