15.05.2011

Late Dager

Det har blitt (foreløbig) sommer her i nord, og sola steker som besatt. Det vil si, nok for ei jente med lite pigmenter. 15 grader i skyggen gir oss over 20 grader i en vindstille solvegg, og det gir noen fregner, det! After Sun er min beste venn i disse dager...
























Bildet er av Toffo og Freia, der den første er noen venners hund.

Fredag fikk vi hjem alle tekstene vi har skrevet på ungdomsskolen. Det var perfekt lesematerialet i sola, og jeg fikk meg en god latter. Jeg skrev bra mye tull de første to årene, og de fleste tekstene var utrolig korte. La oss håpe jeg ikke synes det om årets tekster i kommende tider, det kan fort bli flaut. Men tilbake til sola. Shortsvært, dere! Når Siv går i shorts, da er det varmt. Jeg er en frysepinn, men allikevel tåler jeg ikke mer enn knappe 20 grader. For et dilemma! Dessuten spilte jeg ball i fotballbingen i går. Det er heller ikke normal Siv-oppførsel. Alt i alt ei nydelig helg. Været blir forresten hakket kjøligere og mindre sunny mens jeg skriver... Kjipt...

Hva er den ideale utetemperaturen for deg?

Siv

xxx

Pssst; For de av dere som kunne tenke dere å være med på interesseportrettet, kan dere sende meg en mail på siiiv95@hotmail.com ? Så får jeg sendt dere en mail med spørsmål og sånt! Takk.

24 kommentarer:

  1. Haha, det er så morsomt å lese igjennom gamle tekster fra ungdomsskolen! Har et par selv, hvor jeg ikke skjønner hva jeg tenkte når jeg skrev de! :P

    Jeg vil ha det så varmt som mulig, jeg! Hater virkelig kulde, haha.

    // Tusen takk, Siv! Fint å høre! :)

    SvarSlett
  2. Rundt 20 og vindstille, da koser jeg meg hvertfall :)

    SvarSlett
  3. Jeg trives best i 30 varmegrader!! :D

    SvarSlett
  4. aaasj, hater at fregnene mine kommer :( haha. jeg trives i 20+ og det samme må det være i vannet før jeg bader! hihi. mer eller mindre uoppnåelig i norge, hvertfall :p

    SvarSlett
  5. Høres deilig ut med sol og varme,her nede der jeg bor er det regn og guffent,sola kjemper en evig kamp mot de hvite og puffete skyene.
    Ideal temperaturen min er vel mellom 18-20 grader,kanskje med liten sval bris:)
    btw,har sendt en mail til deg,vil gjerne være med på intereesseportrettet ditt.:)
    SV;
    Takker:) liten og søt,enkel å ha med seg. tenkte å ha den på meg på 17.mai med den fine blomsterkjole:) har en lignede i rød fra Indiska:)

    SvarSlett
  6. Hugsar me fekk det eg også når me var ferdige på vidaregåande. Har aldri vore flink til å skrive lange tekstar - absolutt noko eg må øve på :)

    SvarSlett
  7. 20 grader eller noe kanskje? :)
    så stilgi bilde, håper de ikke drepte hverandre ^^

    SvarSlett
  8. Heldig med fint vær (selv om sola kanskje forsvant). Her er det grått, trist og omtrent åtte grader. Brrr.. Hva skjedde med sommeren? Sukk. Min idealtemperatur er et sted mellom 20 og 25 grader. Jeg liker å kunne gå rundt i shorts og T-skjorte uten å måtte tenke på å ta med jakke/cardigan/whatever dit jeg vandrer. Jeg liker ikke tanken på å fryse! >_<

    Jeg elsker å lese gjennom gamle tekster fra ungdomsskolen. Niendeklassestilene mine er overraskende dype og interessante! Haha!

    SvarSlett
  9. den ultimate temperaturen for meg e rundt ti grader, for då kan eg gå med skjerf ;)

    / tusen tusen takk for alle kommentarane eg får av deg, eg blir så glad, og Aina takke masse for gratulasjonen ;)

    SvarSlett
  10. Late dager er digg! :D
    Og herregud for et fantastisk kult bilde :D bra timing?:)

    SvarSlett
  11. SV: Do it :D Kjempe fin blogg. Anbefales <3

    SvarSlett
  12. Ah, sommer - det liker vi! (Og late dager! xD)

    Der er vi ganske like! Det skal mye til for at jeg kaster ytterjakka og slenger på en shorts.. :P
    Men, det kan gjerne bli opp til 30 grader for min del!
    Elsker sol og varme.

    ...skjønner nå at det er virkelig ikke kalde Trøndelag jeg skulle ha vokst opp xD

    SV: Det var da slettes ikke spinkelt!! :D Alt som inneholder McFly er aldri spinkelt ;)
    Den henger på veggen min allerede! :D

    xx

    SvarSlett
  13. Været har vært helt nydelig i det siste, synd jeg bare har jobbet stort sett alle dagene det har vært fint vær. Men syntes fortsatt det kan bli varmere, min ideelle temperatur er 30 grader og sol :D :D

    Sv; Jeg hadde ikke akkurat noe problem med skatten nei :p Men shopping blir det nok for mye av :p

    SvarSlett
  14. så varmt som mulig ((:
    eller synes det blir for varmt med 40+ men under det er supert ;)

    SvarSlett
  15. Gleder meg syyykt til vi skal ha mimrestund på Media når vi avslutter i Juni. Får tilbake alt vi har laget (verst på 1.året, haha. Talentløse fuckers!)
    Vi får også tilbake et brev vi skrev første skoledagen, om hvilke forventinger og fremtidsplaner vi hadde. Husker iiiingenting, så det blir nok veldig artig :D

    SvarSlett
  16. ahh, du er UTROLIG heldig som har shortsvær hos deg! hos meg er det variert, noen dager prøver sola steke oss brune, andre ganger ikke... XD

    haha, jeg fikk ikke så lenge siden en tekst som jeg skrev fra 8ende klasse, og jeg ble utrolig flau over meg selv at jeg sugde i å skrive en bra tekst og at jeg fikk meg en god latter, det skal jeg si deg! XD

    sv: tusen takk :) mmm, det er godt da! :D

    SvarSlett
  17. Jeg er glad i sol og varme jeg - så lenge jeg kan bade så kan det nesten ikke bli for varmt ;) Så 15 grader og alt oppover er perfekt!

    ////Åå, tusen takk <3 Hehe, når det begynner å bli vanskelig å finne klær som passer og man føler seg som en vandrende ballong er det VELDIG koselig å høre <3

    SvarSlett
  18. hadde det vært rundt 25 hver dag, så hadde jeg vært happy :)

    SvarSlett
  19. Det har vært så herlig vær de 4 dagene jeg har vært hjemme nå, og jeg bare håper det holder seg. Så litt stygg værmld for i morra og resten av uka men er optimistisk likevel :)

    SvarSlett
  20. det burde være sol, litt vind og litt varme :-) tåler ikke sånn skikkelig varme, blir syk av det.. ;p

    SvarSlett
  21. åå så digg! :D kan aldri bli for varmt! hærlig bilde! :) (tusen takk for kommentar! *smiler*)

    SvarSlett
  22. Tusen takk for fine ord :) Nå ble jeg skikkelig GLAD!

    Tjaa.. 25 grader i skyggen er fint ;)

    SvarSlett
  23. Liker meg rundt 15-20 grader og uten vind om sommeren. men vist jeg skal bade liker jeg at det er varmt ^^
    Du har værtfall kunne kose dæ i sola med teksan :P

    SvarSlett
  24. Var herlig å sitte ute den dagen det var så fint vær!! :-D Gleder meg til sommeren kommer for fullt! :D

    Når jeg bor på øya er jeg glad så lenge temperaturen holder seg over nullpunktet!! heheh, joda neida.., men 15-20 grader er passelig kanskje, men jeg sier ikke neitakk til enda mer varmegrader! ;D

    SvarSlett