02.05.2011

McFlying package

Jeg elsker å få post. Det kan jeg nesten ikke understreke ofte nok. Brev sender jeg i ny og ned, og når jeg får pakke er det skikkelig spennende enda jeg vet ha som er inni. Det jeg fikk i dag har jeg ventet på i 3 uker nå, så det var godt å se pakken dingle fra postkassen da jeg kom hjem!
























Denne var med i bestillinga som kosta meg 600 spenn, og i dag kom den endelig! Jeg har ikke tatt meg tida til å lese i den enda, men det kommer i løpet av kvelden. Har jo tross alt ei framføring i spansk jeg må pugge på. Eller, det hadde vel gjort seg å gjøre ferdig presentasjonen først. Kanskje oversette det fra norsk til spansk også, egentlig. Dette blir veldig hardt når dere ser det fine været; SOL! Men mon tro hva det er som ligger bak dette heftet, da?





























Interessant! Et mosaikkbilde laget en haug med bittesmå bilder. Og en eller annen plass, blant 20,000 andre bilder, finner man meg. DET er spennende, det! Og tidkrevende... Men jeg hørte fra en liten fugl fra Sverige at jeg burde finne meg selv en plass nede til venstre. Det gjør saken litt lettere. Posteren kom inni tourprogrammet, og den skal opp på veggen. Det er iallfall planen, men først må jeg rydde plass til den. Da må man også bestemme seg for hvilke andre plakater som må bukke under for denne. Valg, dere!

Hva slags post har du fått i det siste?

Siv
xxx

21 kommentarer:

  1. Ej he fått koppen ej bestillte, men t skjorta og posterane hekje komt enda D: E de noke ej/dei he gjort feil, eller trur du den kjeme til slutt? Xxx

    SvarSlett
  2. awesome, ihvertfall den mosaikk-plakaten ;o
    - har ikke fått noe post i det siste :(

    SvarSlett
  3. Woop woop! :D Sånne pakker liker man! ;)

    Håper jeg kan bestille noe fra Super Store snart.. Håper jeg kan bruke (enda mer) penger på McFly igjen etter neste lønning :P

    Så bra at sola ble sendt nordover og! Ser du, jeg kan da dele ;)

    SvarSlett
  4. åh så nice dah! :D


    sv; tusen takk for kommentar på bloggen min! :D

    SvarSlett
  5. Sånne mosaikkbilder er så fine.

    Det siste jeg fikk i posten var selvangivelsen, men før der fikk jeg påskeegg og mat! :D

    SvarSlett
  6. eg har fått ein hentelapp på det russiska analoge kameraet eg kjøpte på ebay, så det ska eg henta når eg gidde å dra føttnå med meg ;)

    / tusen tusen takk ;)

    SvarSlett
  7. Kult da:) Jeg fikk en Blu-ray film i posten i dag:)

    SvarSlett
  8. Det er så gøy med post! Spesielt når det er noe man har gledet seg til lenge. :) I det siste har jeg fått masse bøker i posten, og det klager jeg ikke på! :D

    SvarSlett
  9. Jeg har fått bøøøkeer<3

    SvarSlett
  10. Jeg bestiller alt for mye over nett, så for post i ny og ne jeg også, går som regel i klær, DVDer og bøker :)

    Sv; Liker han selv, og da burde du absolutt få sett den!

    SvarSlett
  11. Regninger og presanger, hehe, fin blanding :p

    SvarSlett
  12. Jeg veet, det er dødsgøy :) Fikk i.d pudder i posten i dag ;)

    SvarSlett
  13. Kul plakat da!

    Får dessverre stort sett bare regninger i posten :/

    SvarSlett
  14. Spennende :) Jeg får bare regninger... Jippiiii!!

    SvarSlett
  15. Det er alltid like gøy med pakker i posten, selv om du vet hva som er inni. Mosaikkbilder er forresten veldig stilige :D

    Den siste posten jeg fikk var regning på forsikringen. Blææh!

    SvarSlett
  16. Helt enig! Det er kjempespennende med post! Så kule ting du har fått :)
    Kos deg videre. Elsker bloggen din, du blogger så utrolig bra. Så skriver du etter dine meninger.

    SvarSlett
  17. Syykt stilig plakat da!! ;-)

    Alltid artig å få post, og som du sei; uansett om man veit ka som e inni eller ikkje. ;D

    SvarSlett
  18. Elsker post (vist det er til meg) :D
    Stillig plakat!

    SvarSlett
  19. oiii!! Så stilig! det mosaikkbilde. lurer på hvor jeg er haha :P Bestilte du det fra den super city store greia? har vurdert å bestille noe selv men ikke kommi så langt ennå :P

    SvarSlett