28.05.2011

Er det flere som...?

... har ei storetå som er mindre enn tåa ved siden av?

... føler at venstre skulder er ubehagelig, nesten som om den er ute av ledd? (selv om jeg aldri har opplevd å ha noe ute av ledd.)

... har ei fast sovestilling som en må ligge i for å få sove?
























... klarer å ta seg selv på ryggen, mellom skulderbladene?

... hører det knirke i knærne når en sitter på kne?

... kjenner det svi bak på kjeven når en ler mye eller spiser kjempesur mat?

... får vondt i kjevemusklene når en har vondt i hodet?

Siv
xxx

Igjen finner jeg ikke bildet, men det er funnet på weheartit.

25 kommentarer:

  1. Ja til et par av dem ;) Jeg kan bøye fremste leddet på alle fingre så det ser ut som jeg har space-fingre :P

    SvarSlett
  2. Ja, den høyre foten...
    Nei, ^_^
    Ja, må ligge på siden...
    Ja, det er morsomt...^_^
    Det knekker hver gang når jeg setter meg ned på huk...
    Jau, det svir...
    Nei... tror ikke det,

    SvarSlett
  3. Tærne, sovestillingen, armlengden og knærne mine kvalifiserer til listen. Men jeg knekker ikke bare i knærne, men over alt. Skulder, knær, albuer, kjeve, hofte.

    Har lest tre av bøkene til Dan Brown, av de fire jeg har hørt om. Hvilke bøker leser du da? Jeg er nesten altoppslukende, så bare kom med det :D

    SvarSlett
  4. sv: Den er absolutt verdt pengene syns nå jeg, og jeg har prøvd MYE forskjellig.

    hehe, så arti innlegg! Jeg knirker også i knærne når jeg sitter på huk.

    SvarSlett
  5. Kjenner meg igjen på et par av punktene:)
    SV;
    Så bra:) Du får ha masse lykke til med de to siste muntlige eksamene:)

    SvarSlett
  6. Eneste e vell den sovestillinga, rart det der!

    SvarSlett
  7. JA! noen av de ;) hehe, for et søtt innlegg ;)

    / tusen tusen takk snille siv ;)

    SvarSlett
  8. Epleprodukter i mitt hjerte. Få deg iPhone, så aNotes. Såå noter, noter, noteeer!

    Hahaha twitterhore #2, da.

    SvarSlett
  9. SV: Takk :) Veldig fornøyd med kirkeprogrammet selv :D

    SvarSlett
  10. har ei storetå som er mindre enn tåa ved siden av? - Jepp!

    har ei fast sovestilling som en må ligge i for å få sove? - Jepp

    klarer å ta seg selv på ryggen, mellom skulderbladene?

    hører det knirke i knærne når en sitter på kne? - Jepp

    kjenner det svi bak på kjeven når en ler mye eller spiser kjempesur mat? - Jepp

    får vondt i kjevemusklene når en har vondt i hodet? - Jepp

    Jeg kan også når jeg har vondt i hode peke der det gjør vondt!

    SvarSlett
  11. Knærne mine KNEKKER skikkelig når jeg setter meg på huk de :p

    SvarSlett
  12. Noen av dem, ja. Jeg klarer å ta meg selv mellom skulderbladene, knærne knekker når jeg setter meg ned, og jeg MÅ ha den faste sovestillingen min for å få sove!

    SvarSlett
  13. Sv; Skal male et hus på Fiskenes ;)

    SvarSlett
  14. Ja, til alt utenom de to øverste! haha. morsomt innlegg egentlig!
    / åå, tuusentakK!!:):)

    SvarSlett
  15. Kan nok kjenne meg igjen i en god del av de punktene der ja, hihi :)

    SvarSlett
  16. ... Nei storeståa mi er storetå;p den er størst ;)
    ... jeg har faktisk en del vondt i venstre skulder for tiden, men det er nok pga jeg sitter den veien i kassa så mye :P
    ... Ja sovner best på ryggen gitt. sånn som døde folk ligger mer henda sånn folda på magen, sånn sover jeg haha.
    ... Jupp klarer det
    ... ja du her knirker det i vei. Begynner å bli gammal vøtt ;)
    ... nei du det har jeg ikke merka no til
    ... og nei ikke det heller ;)

    SvarSlett
  17. Kjenner mange som har det sånn med tærene, men eg har så lang storetå at eg må opp fleire skostørrelsar.

    Det siste kjenner eg no :)

    SvarSlett
  18. Kjenner meg igjen i mye, spesielt det med kjeven! :p

    SvarSlett
  19. Haha, uhh.. xD
    Jeg kan si meg enig i det med kjeven! Skjønner fremdeles ikke helt logikken med det..

    Ellers, så kan jeg ikke si at jeg kjenner meg igjen :P
    Veldig glad for at det ikke knekker så mye i leddene mine, for jeg friker helt ut når det først gjør det. At folk knekker fingrene sine fordi de kjeder seg, det skjønner jeg ikke... *rister på hodet*

    SvarSlett
  20. Jeg har alt disse unntatt de to siste. Mye rart i verden og med kroppen vår;) Det med tørne har gjort meg til tverrplattfot faktisk da. Irr...

    SvarSlett
  21. har ei storetå som er mindre enn tåa ved siden av? - Hahah, nei!

    har ei fast sovestilling som en må ligge i for å få sove? - åJADA!

    klarer å ta seg selv på ryggen, mellom skulderbladene? Nei

    hører det knirke i knærne når en sitter på kne? - Jepp

    kjenner det svi bak på kjeven når en ler mye eller spiser kjempesur mat? - Ja

    får vondt i kjevemusklene når en har vondt i hodet? - Av og til

    Hahah :D

    SvarSlett
  22. Veit ikkje heilt om storetåa e minde, men den e kortare vertfall;)
    Nei, ikkje i skuldra, men i albågen, når ej bære vassbøtte til hestane :ø
    Mmm, think so. Må ha ansikte mot veggen, (like I'm hidin' my face from somethin')
    Null stress, kjekt å kunne når du ska ha på solkrem B-)
    Jaa, æsj! :s
    Mjaa, trur ej he opplevd de ja.
    De he ej GARANTERT opplevd.

    xD Ditte må vere d særaste kommentarinnlegge ej he lagt inn ever! xx

    SvarSlett
  23. Mye av det der gjelder meg også, haha :)

    SvarSlett
  24. Haha, jeg kan svare ja på neste alle disse tingene jeg! Godt det er flere av oss:)

    SvarSlett
  25. Så morsomt innlegg! :) Ja til nummer 1 (det skal visstnok bety at man er gal... haha!), 3 og fire. Bra jeg ikke er alene, haha. :)

    SvarSlett