23.05.2011

Norsk, norsk, norsk

Jeg er rimelig sikker på at det er et dårlig tegn å være lei av norsk før man er i nærheten av å sette seg i eksamenslokalet. Skoledagen i dag har gått med til å sitte ved pc-en. Hele dagen. I alle timene. Jeg har lest i diskusjonstråder om ord og eksamen, skrevet sitater og klusjet ned idéer...


























Det å sitte ved en datamaskin i flere timer er slitsomt. Ikke kom og fortell meg noe annet. Jeg sitter daglig for mye ved laptopen og holder på med McFly-relaterte saker, blogging og blogglesing. Det er ikke så smart å forberede seg på data hele tiden. Man blir lei av å skrive og lese foran skjermen før eksamensdagen har startet. Det er iallfall jeg! På ei minnepenn har jeg lagt til noen smarte dokumenter, men de fleste har med nynorsken på onsdag å gjøre. Jeg begynner å bli pittelitt nervøs til å se oppgavene i morgen. Hva om jeg ikke vet hva jeg skal skrive? Prestasjonsangst.

Hvem andre har eksamener den kommende uka?

Siv
xxx

27 kommentarer:

  1. Stakkars! Er ganske fornøyd med å være ferdig med eksamen :)

    SvarSlett
  2. Jeg føler med alle dere som sitter med eksamen nå. Ikke så lenge siden jeg var der selv. Senest i fjor....

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke, men lykke til !! :-)

    SvarSlett
  4. æ har ikke, men lykke tell :)!
    Det går nok kjempebra skal du se ;D!

    SvarSlett
  5. har ikke sånn ennå ;P men lykke til! :D <3

    SvarSlett
  6. hadde forgje uke, og har prøveeksamener denne uka ;)

    SvarSlett
  7. SV: Tusen takk for stemmen! :-D

    SvarSlett
  8. Det er tungt å sitte mye med pc. Da spessielt når man sitter heile dagen (på skolen og etter skolen) :P
    Men det går nok bra i mårra. Du har jo forbereda dæ godt og du har skreve mange gode tekster før <3
    Break a leg :P

    SvarSlett
  9. Uff, eksamenspugging er ikke noe gøy.. :/
    Virker som om du klarte deg bedre enn meg da!
    Under forberedelse til skriftlig eksamen, så skulle absolutt engelsklæreren gå igjennom stoffet ved å høre på lydversjonen (?) på smartboarden..
    Da hadde jeg allerede lest gjennom hele greia to ganger og stirra alt for mye på skjermen, så.. jeg sovna. Våkna hele tiden av at hodet falt ned fra hånda. Flaut! xD

    Men du er da ei kreativ jente du Siv! Dette blir nok ingen sak for deg! :D
    LYKKE TIL!!!! :D Jeg skal sende kreative og morsomme tanker til deg i hele morgen! :D
    xxx

    SvarSlett
  10. Har eksamen 1.juni, så i feel ya sister! Men tror du kommer til å gjøre det kjempebra :)

    SvarSlett
  11. Du får ha masse lykke til!

    SV: Tusen takk for at du følger meg med bloglovin! You made my day <3 :'D

    SvarSlett
  12. Masse lykke til med eksamen!! Jeg er sikker på at det går bra:) Leverte siste eksamen 3.juni jeg, så jeg har vært ferdig en god stund!

    SvarSlett
  13. haha, når jeg hadde eksamen husker jeg at jeg ikke klarte å forberede en dritt den første dagen, så smekket alltid sammen noe på forberedelsesdag 2. funka greit!

    SvarSlett
  14. Lykke til! Jeg er sikker på at det går bra, du er flink til å ordlegge deg :)

    SvarSlett
  15. Er glad jeg ikke holder på med skole nå, men må vel begynne med det etterhvert også...

    Sv; Det har du rett i :)

    SvarSlett
  16. prestasjonsangst e utrolig kjedligt å ha, håpe den flyr fort forbi sånn at du klare deg superduperfint ;)

    / tusen tusen takk, hehe, og du har så rett, eg har mången år igjen ja ;)

    SvarSlett
  17. det kommer til å gå kjempebra, Siv!! :) du e så flenk at

    SvarSlett
  18. åårh bare elsker måten du skriver på (og alikevell blir du lei av norsk før eksamen? hehe). nei jeg går ikke skole, så ingen eksamener på meg :)
    (tusen takk for kommentar! :D ha en flott kveld ^^ )

    SvarSlett
  19. Lykke, lykke til! Det går nok superfint, du som er så dyktig med ord :)

    Jeg hadde min siste eksamen i dag, så nå tar jeg sommerferie!

    SvarSlett
  20. Masse lykke til i morgen! Skal tenke på deg når jeg sitter i eksamenslokalet selv :)

    SvarSlett
  21. Åååh, æsj på eksamen! Er det stilskriving? Det kan jo gå veldig fint :) Jeg har en om to uker og burde virkelig begynt lesingen nå! :P

    SvarSlett
  22. Jeg føler med deg <3

    SV: Tusen takk, Siv :) kjolen er enda finere enn på dette bildet. ;)

    SvarSlett
  23. Det gikk nok så greit så ;-)

    SvarSlett
  24. nei, det er noen år til enda ;P

    SvarSlett
  25. Det går nok bra! Masse Lykke til!!!

    SvarSlett
  26. Ikke jeg, hihi, men LYKKE TIL!
    SV; Tusen takk! :)

    SvarSlett