12.05.2011

Nytt bloggkonsept

Jeg synes det er helmax å komme over nye blogger på denne cyber'n med tonnevis av både bra og dårlig. Mange bloggere setter opp bloggportretter for å introdusere nye fjes, og dette liker jeg. Selv hadde jeg lyst til å gjøre noe lignende, men det kan fort bli kjedelig når alle bruker det samme spørsmål-og-svar-oppsettet. Derfor vil jeg prøve noe nytt!
























Pris dere lykkelig for at min lidenskap ikke er tegning...


Tanken er at jeg skal kalle det et "Interesseportrett". Da kan man fortelle om det man brenner for. Hvorfor holder man på med det, hva får man ut av det, og hvor opphengt er man i aktiviteten? Jeg skal ikke ta æren av å ha funnet opp dette konseptet, for det er ikke usannsynlig at andre har gjort det før meg. Det er derimot nytt for meg, og jeg har ikke tatt ideén fra noen. Jeg tror nemlig man kan få et ganske så fint bilde av en person ved å vite hva de brenner for. Det kan være fotografering, gaming, hesteridning, sportspill, mote, instrumentspilling, kjøring, serviettsamling, kvittring, sying, anatomi, film, blogging eller noe helt annet.

Om ingen er interessert i hverken å være med eller å lese om forskjellige interesser, så orker jeg selvfølgelig ikke å få dette i mål. Så rop ut om hva dere tenker om dette!

Hvem er interesserte i å være med?

Siv
xxx

25 kommentarer:

  1. Jeg elsker også å komme over nye blogger, bra blogger! :) Jeg er vel på evig bloggjakt, men dessverre så har vel kun et fåtall av alle disse bloggportrettene gitt meg nye blogger å lese. Hadde det vært slik at de som kjører disse blogg(er)portrettene faktisk leser de bloggene som blir presentert, så hadde det kanskje vært mer givende, det er jo en grunn til at jeg leser bloggen portrettet publiseres på. Men dengang ei. Det virker som om de fisker opp for meg helt uforklarlige blogger, kun for å ha noen å presentere. Noe annet blir det jo når du spør dine lesere, for der er det vel kanskje en link? :)
    Uansett. Interesseportrett høres spennende ut. Jeg er nysgjerrig og følger spent med. :)
    Kanskje jeg er tøff nok og stiller opp med syingen min en dag om du vil? :)

    Lykke til! Nytt er gøy. :)

    SvarSlett
  2. jatakk veldig gjerne!

    sv; fargen var helt grei, men lærerne hadde finere!

    SvarSlett
  3. Det høres spennende ut :)

    SvarSlett
  4. uh,det er noe jeg vil være med på:) går det ann å skrive om to interesser? teller foto og bøker?
    hehe:)
    SV;:) takk siv! ja,dere overlever nok^^, mye stoff å lese på bloggen her:) hehe

    SvarSlett
  5. Jeg ^_^høres morsomt ut...

    SvarSlett
  6. Oi, DETTE tror jeg kan bli spennende du;) Er jo en annerledes måte å bli kjent med en person på da! Jeg vet ikke helt hva jeg skulle valgt jeg. Sikkert klær og noe sånt. Eller familieting hehe

    SvarSlett
  7. Ja, såklart kan du få jordbær!
    Høres bra ut dette her da :-) Jeg kunne kanskje være med, om jeg har tid og energi til det ;-)

    SvarSlett
  8. Dette hørtes ut som et veldig festlig opplegg, jeg syns helt klart du skal gjøre det:) Jeg tror jeg ville valgt enten reise eller musikk..

    SvarSlett
  9. Høres bra ut :D Kan godt tænke mæ å være med :P

    SvarSlett
  10. Så spennende, jeg kunne godt ha tenkt meg å være med. Først tenkte jeg "hm... jeg brenner ikke for noe?!", men så kom jeg på at det er et par ting som kan komme med på listen min. Reising <3

    SvarSlett
  11. Ett veldig morsomt påfunn, Siv:) Må innrømme at du var litt grunnen til at jeg startet "Bli kjent med" på bloggen min he he leste om ditt innlegg det var interessant og inspirerende. Tenkte å kommentere før men blogger virket jo ikke noen dager så da fikk jeg dessverre ikke kommentert før:S Jeg blir gjerne med på noe slikt, virker spennende:) Jeg ville nok valgt enten bøker, skriving eller filmer å snakke om. Siden det er mine tre største interesser:)

    SvarSlett
  12. Så utrolig spennende! Jeg vil gjerne være med :-)

    SvarSlett
  13. Hmm, noe nytt!! Det liker vi!!
    Count me in!

    Du har vel sikkert mailen min, regner jeg med?
    Hvis ikke, let me know!
    xx

    SvarSlett
  14. IM IN :D

    sv; du sier noe. hadde selv en blogg på blogspot før jeg startet hos blogg.no - og, jeg savner det, faktisk!

    SvarSlett
  15. Jeg elsker også å komme over nye blogger, bra blogger! :) Jeg er vel på evig bloggjakt, men dessverre så har vel kun et fåtall av alle disse bloggportrettene gitt meg nye blogger å lese. Hadde det vært slik at de som kjører disse blogg(er)portrettene faktisk leser de bloggene som blir presentert, så hadde det kanskje vært mer givende, det er jo en grunn til at jeg leser bloggen portrettet publiseres på. Men dengang ei. Det virker som om de fisker opp for meg helt uforklarlige blogger, kun for å ha noen å presentere. Noe annet blir det jo når du spør dine lesere, for der er det vel kanskje en link? :)
    Uansett. Interesseportrett høres spennende ut. Jeg er nysgjerrig og følger spent med. :)
    Kanskje jeg er tøff nok og stiller opp med syingen min en dag om du vil? :)

    Lykke til! Nytt er gøy. :)

    SvarSlett
  16. Æ e interessert! Hvis folk får vette om interessan dine, så får de jo vette en god del om dæ - å kanskje også det man blogge om. Du veit nu mine interesse; foto, scrapping og fotball, og det e jo ofte det æ blogge om ;-)

    SvarSlett
  17. Dette liker jeg :D I'm in :D

    SvarSlett
  18. Det hørtes jo kjempe spennanes ut! :)

    SvarSlett
  19. håhå, denna ideen va fantastisk, konne tenkt meg å vore med på det eg, men vett kje heilt ka interressen min sko vore, hehe ;)

    / tusen tusen takk søtis, nå blei eg glad ;) du bør definitivt skaffa deg ein tumblr, fin portal for å henta inspirasjon fra ;)

    SvarSlett
  20. jatakk veldig gjerne!

    sv; fargen var helt grei, men lærerne hadde finere

    SvarSlett
  21. Hurra for eit fantastisk konsept! Gler meg allereie til å lese :) Og kunne forsåvidt gjerne tenkje meg å vere med også :)

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med, driver med skiskyting :):)

    SvarSlett