11.05.2011

Lytteposter

Jeg har sagt før at jeg ikke liker å brase meg på. Selv ikke når jeg får høre ting som folk har sagt om meg. Det er jo ikke alltid ting stemmer når man hører noe fra folk som har hørt noe. Men man kan jo begynne å lure når folk en stoler på forteller deg ett og annet!





















"Hey, what are they talking about?" (linket bilde)

Innlegget 'Fake' forklarer typen som ville gjort sånne ting som jeg skal fortelle om nå. For selv om jeg ikke buser meg på og konfronterer folk om det jeg har hørt, så har jeg som regel hørt det. Jeg har mine lytteposter som informerer meg om hver gang jeg blir nevnt. Akkurat som langørene til Fred og Frank. Jeg har Dumboører, og de er overalt hvor noen nevner navnet mitt (eller McFly...)

Når noen sier én ting til meg, også tør de ikke si det de mener, men sier det heller uten innledning til en haug med andre folk; det er flaut for personen. Jeg vet jo hva personen tenker om meg, og hvordan h*n egentlig er, men selv tror den vel at jeg er gigafan av dem. Også har man dem som skal være kule og si ting om folk som ikke er til stedet. Jeg tenkte bare jeg skulle si i fra til de som slenger drit, om at det ikke forblir hemmelig. De du snakker om vet det, så du trenger ikke late som om du elsker dem...

Flere enn meg som har langører ute på luft?

Siv
xxx

21 kommentarer:

  1. kjenner meg igjen der, har langører ute på luft til tider:)
    hehe
    SV;
    heheXD ,ja bra at det ikke er bare meg som er å finne ved pcen så fort ting går saktig og motivasjonen er på bånn.hehe:)

    SvarSlett
  2. Ja, det er flere enn deg!

    SvarSlett
  3. hellyes! i drammen MÅ man ha det :p er så mye drittsnakk at det ikke skulle vært lov!

    SvarSlett
  4. Så enig, så enig!!

    SvarSlett
  5. SV: Do it ;) Håper du liker den <3

    SvarSlett
  6. Kjenner til den!
    Var en jente som alltid sa til læreren at jeg skulka, når jeg var hos legen. Utrolig lusent gjort.

    SvarSlett
  7. Jeg har det... Jeg konfronterer av og til, men noen ganger klarer ikke jeg det. Jeg har hørt mye sårende komentarer som "ikke" var ment for meg å høre...
    Når jeg føler litt styrke konfronterer jeg...

    Det er bare å stå på du vil kjenne etter en konfrontasjon, mer rolig og lettet...

    SvarSlett
  8. Ja, får høre ting hele tiden.. hvorfor kan ikke folk bare ha baller nok til å si ting rett ut til de det gjelder?

    SvarSlett
  9. Jeg prøver heller å lukke ørene for slikt prat. Da jeg var yngre trodde jeg ikke "voksne" gjorde slikt, men den gang ei...

    SvarSlett
  10. Der er vel som de sier - man hører som regel bare det man vil høre! ;)
    Av og til så fanger man jo opp informasjon som man helst aldri villa ha hørt om og, men..

    Kjenner meg veldig igjen der!

    Og skulle også veldig gjerne ønske at folk skjønner at baksnakking ikke funker lengre.. Man får som regel vite hva som er sagt uansett :/

    xxx

    SvarSlett
  11. sv: wow :o 6-er i matte? LÆR MEG!!!

    SvarSlett
  12. Liker meg egentlig best som litt naiv og uvitende. Om folk har lyst å snakke om meg får de gjøre det, synd for de liksom. Jeg vet hvem mine venner er og de andre tar jeg for det de er.

    SvarSlett
  13. Øyrene er på stilk, alltid. Trur det er ganske få som trur at eg føljer med eigentleg, men dei skulle berre visst :)

    SvarSlett
  14. jeg prøver å overse drittsnakk..men jeg har STOORE ører.. ;)

    SvarSlett
  15. sv: hihihi ingen brusdag, referanse til den første sangen! Hør den hør den :D Blir ikke 20 og gammel før første august jeg :)

    Engelsk <3 <3 <3 Krysser, krysser

    SvarSlett
  16. Har ikkje hatt nåkka særlig store øyra i det siste, men joa, hende at øran mine e på luftetur, å får høre en god del...

    SvarSlett
  17. Helt enig i det du skriver! Kjenner meg godt igjen. Er mer enn nok av de som er kjempesnille og søte når de snakker med deg, og med en gang de tror du ikke hører - er de plutselig ikke like snill lengre...

    SvarSlett
  18. Jeg har tidligere hatt mye langører ute, men så kom jeg til det punktet at jeg rett å slett ikke brydde meg så da la jeg fra meg dem. Man er viktig når andre bruker mye tid på å snakke om deg bak ryggen din ;)

    SvarSlett