05.05.2011

Dere Lesere, altså!

Jeg har hatt denne bloggen i ei stund nå, men det er først de siste månedene at tallene har økt både i følgere på bloglovin', antall kommentarer og ukentlige lesere. Det er så koselig å se at folk liker det jeg skriver om og måten jeg skriver på, og jeg føler dere alle fortjener en takk!























Jeg vet at det er mange som er innom, men som ikke alltid legger igjen spor etter seg. Folk jeg kjenner nevner til stadighet innleggene mine, men de færreste kommenterer. Det er helt greit egentlig, bare jeg vet de følger med. Noen bloggere legger igjen en kommentar i ny og ned, og de setter jeg også pris på. Kommentarene derfra er ofte gjennotenkte, og jeg får god respons fra en klok hjerne. Av og til kommenterer de litt oftere, noen ganger sjeldnere, men jeg får tegn på at de er innom. De fleste av dem er bloggere jeg respekterer og ser opp til, så de ligger for det meste alle i lese-lista mi.

Men de som får hjertet mitt til å smile hver dag, de må jeg nesten si jeg setter aller høyest. Tusen takk Caroline, Nina, Iris, Elin, Johanne og Karen. Jeg vet de kommer tilbake og kommenterer innleggene mine uavhengig om hvor mye eller lite jeg kommenterer deres. Det er jo en bonus at jeg også får meg litt lesestoff ved at bloggene deres er skikkelig koselige! Jeg skulle så gjerne ha nevnt alle de som kommenterer fine kommentarer, men de aller fleste er sånne som ligger i bloglovin-leselista mi. I "bloggere"-fanen ligger mange av disse bloggene, og om dere føler dere glemt; rop ut! Jeg er ikke en person som husker alt! ;)

Hva slags personer er du takknemlig ovenfor?

Siv

xxx

Dette ble egentlig litt klein, men jeg fikk da sagt det jeg hadde på hjertet; takk.

19 kommentarer:

  1. Å så koselig at du nevnte meg:) Det var søtt:) Du er god da;) Jeg er takknemlig ovenfor de som leser bloggen min selvfølgelig. Om jeg skriver fordi jeg elsker det, er det alltid koselig med tilbake melding på skriveriet mitt:)Jeg er takknemlig for vennene mine, det er koselig å vite at noen bryr seg om meg. At noen er glad i meg. Det er stas:) Familien er jeg også takknemlig ovenfor. Jeg er ubeskrivelig glad i dem og glad jeg har dem. Til slutt de menneskene som smiler til meg på gata, uten at jeg hvem de er. De gjør virkelig dagen min så mye bedre:)

    SvarSlett
  2. Det er veldig bra, Det er ganske komisk hvordan det kan forhøyes på bare en måned, ^_^

    SvarSlett
  3. meg da ? :( hahah, nei da. men det er bra å høre :-D du burde få enda mer lesere, fordi det fortjener du! du skriver så bra og samme med innleggene dine! du blogger liksom sånn forskjellig fra de andre, og det liker jeg <3

    SvarSlett
  4. folk som bryr seg om både meg, og andre ellers ! ((:

    SvarSlett
  5. Det er alltid hyggelig med nye lesere :) Jeg setter pris på leserne mine, vennene mine, familien min og kollegaene mine :)

    SvarSlett
  6. det er alltid hyggelig med kommentarer. her har du en fra meg;) hehe:)

    SvarSlett
  7. Kjempefint innlegg! :) Jeg setter også kjempestor pris på kommentarer, det er så fint å vite at folk faktisk bryr seg om det jeg skriver. :D

    // Jeg liker Mozilla, jeg! Brukte Chrome en god stund, men så prøvde jeg Mozilla, og nå har jeg slått meg til ro med det! :D
    Og tusen takk! :D

    SvarSlett
  8. Velfortjent søta <3

    SV: Hehehe. Så bra.. :) Jeg gleder meg til å vise dere også, men allermest gleder jeg meg til 21.mai ;) <3

    SvarSlett
  9. Alltid stas med nye følger,lesere og få koselige & gjennomtenkte kommentarer:) Har en lang liste,men er jo alltid glad å se ditt navn poppe opp i kommentarfeltet,søsteren min,kari(lillesmurf.no),venninnen min Nina m og elisabeth:)masse fine , har link på de på bloggen min:)
    SV;=) jeg også:) weheartit.com er super fint sted hvis man ikke har noe særlig egne bilder å komme med:) great inspo there:D

    SvarSlett
  10. åh så fint! dei eg e mest takknemlig for akkurat nå e samboeren min, som elske meg uansett om eg ser ut som ein slask eller ikje, hunden vårras som e lika glad uansett om eg grine eller ler og som vil kosa med meg uansett, mammen min som ringe bare for å sei hei, og som får meg te å føla at livet e verdt å leva og heilt te slutt søss som alltid, alltid får meg te å le og som ringe meg når hu går tur med bikkjå si bare for å sei at hu e glad i meg!

    / tusen tusen takk snille du ;)

    SvarSlett
  11. aw, så søt du e, Siv! :-* klart æ må kommentere! Du skriv kjempebra, og virke som ei veldi hyggelig jenta! også kommentere du jo også min, og det sett æ veldig stor pris på! :)

    SvarSlett
  12. Åååh du Siv, du Siv. Kjenner det varmer langt inn i hjerteroten til det ellers kalde hjertet mitt <3 Setter alltid stor pris på kommentarene dine jeg med!

    SvarSlett
  13. Så bra sagt, man må sette pris på leserne sine :)

    Sv; Hehe, det gjør nok jeg og! Calzone er det beste jeg vet <3

    SvarSlett
  14. Aww, så koselig! :D

    Vel, jeg kan med hånda på hjertet si at jeg smiler veldig til dine kommentarer også! :D
    Liker bloggen din mer og mer for hvert innlegg jeg leser jeg Siv - det mener jeg!

    *går inn i amerikansk thanksgivingmodus* JEG er takknemlig for alle de flotte menneskene jeg har fått møtt (både fysisk og.. skulle si psykisk, men det blir feil xD) via både blogg og McFly!
    Mest av alt er takknemlig for den som fant opp internett. Foruten hadde jeg vært.. forever alone.

    Åh, psst!
    Jeg fikk brevet ditt idag!! :D
    Satt å stirra på det i ti minutter.. Nysjerrigheten holdt på å ta overhånd, men den henger nå på frysedøra mi - så jeg ser den. Bare se, ikke røre - det har jeg lært!
    Nå har jeg noe å åpne på bursdagen min - GLEDER MEG! :D

    xx

    SvarSlett
  15. Å, du er fin! Hurra, no får du meg til å smile til dataskjermen som ein annan tulling.
    Eg set pris på alle folk eg omgir meg med, eg er så himla heldig :)

    SvarSlett
  16. Bloggen din har jo blitt så braaa, blir bare bedre og bedre, så alle leserne er vel fortjent! You rock!!! :D

    SvarSlett
  17. For et koselig innlegg! Syntes det er viktig å vise at man er takknemlig over dem som er innom :) Jeg er takknemlig ovenfor mye rundt meg egentlig, det er så mye jeg kunne nevnt! Setter stor pris på både venner, familie og at jeg har de mulighetene jeg har i livet! Og selvfølgelig bloggleserne mine :) Og nå skal jeg sjekke ut de bloggene du nevnte, alltid spennende å titte innom noen nye blogger :D

    SvarSlett