02.04.2011

Ei utslitt loppe

Jeg har så mange inntrykk fra det siste døgnet og er helt utslitt. Men det er ikke på grunn av meg selv, for alle de andre tiendeklassingene virket dratt de også. Nå håper jeg at jeg klarer å formulere noen setninger som fremstiller det jeg opplevde!

























Dette var litt av mitt og Jompa's hjørne!


























Tenk at halvparten av dette ble kastet!


























Jeg fant et par nesten ubrukte Converse oppi der!

























Det var så vidt jeg så på klærne. Det fanget ikke min interesse.


Vi var på grendehuset i bare 3 timer i går. Kjappe folk, det er det vi er! I dag derimot... Vi kom halv ti, og vi var hjemme seks. Ikke fordi vi var treigere i dag, men fordi det var mange ganger mer arbeid å rydde. Da vi var ferdige føltes det som om vi hadde vært der siden i går. Jeg hadde støv i både nese og munn, og det var bare så vidt jeg klarte å holde øynene åpne. Men jeg klager ikke! Jeg er trøtt på en god måte, for dette var både gøy, lærerikt og minnerikt!

Alle sammen hjalp til, og ting gikk unna. Man skulle egentlig hatt et sånt arrangement tidligere, for nå er vi nesten ferdige med skolen før vi blir kjent og samarbeider på en sånn måte. Lærerne våre talte lappepengene da vi var ferdige, og kom til 54,000,- som blir delt mellom begge tiendeklassene. Pengene går da til klasseturene som vi skal på i juni. Selv puttet jeg noen kroner i potten for noen VHS-er, et par sko og et par bøker. Kanskje dere får se noe til det senere... ;)

Hva synes du om loppemarkeder?

Siv
xxx

9 kommentarer:

  1. Så flinke dere er :D

    Loppemarked er gøøy, man kan finne mange fine skatter :)

    SvarSlett
  2. så flinke dere har vært:) 54 000 kr er mye da:) elsker å tusle rundt på loppemarked når jeg først for somlet meg til en .
    er ikke så ofte på de,men skal se å få begynt:)
    SV;:)
    Bare hyggelig å kunne komme med tips:) alle tre er fine blogger!

    SvarSlett
  3. Der var det mye forskjellig så jeg:) Lopper er greit nok, har hvert på noen ganger men ikke min favoritt ting å gjøre men:P Hvis jeg en sjelden gang går på loppe marked liker jeg mest å se om det er noen interessante filmer eller bøker:)Dere var flinke da:)

    SvarSlett
  4. Grattis med vellykket loppis! Dere dro jo inn masse penger. En og annen gang kna man finne noen skikkelige skatter der, som en nostalgisk brødboks eller et tørkestativ :)

    SvarSlett
  5. 54.000 er jo kjempebra!!! :o så flinke dere har vært :-D

    SvarSlett
  6. Jeg elsker loppemarked :)

    SV: Jeg også.. Skinnjakke - Me want :D

    SvarSlett
  7. Oj, det var masse, Jeg vet hvordan det er å være sliten, ^^ Hater det, XD

    SvarSlett
  8. her var det jammen meg mye:) liker loppemarkeder jeg, man finner mye rart der og det er gøy at det er så mye folk som tilfeldig letter gjennom ting og tang :)

    SvarSlett
  9. Det var MANGE ting! o.o

    Skjønner godt at dere var slitne og klare for senga etter å ryddet og styrt med det der en hel dag!

    Virker som om det var 54,000,- vel fortjent! ;)

    SvarSlett