08.02.2012

Takk!

Dere vet hvordan dere gjør ei jente glad! Selv om jeg ikke har skrevet noe om hvilke komplimenter jeg setter mest pris på, så kommer dere med dem når jeg trenger det som mest. Det er ikke komplimenter for utseende, men for det som er på innsida som er de aller fineste i mine øyne; For det er jo tross alt det som teller og som gjør en person fin.











































Thank you

Det er på de dypeste og mest kreative innleggene jeg får størst respons; De beste, fineste, mest gjennomtenkte og støttende kommentarene. Dere gjør så jeg a) vil være mer kreativ og enda dypere, som da kanskje fører til flere lignende blogginnlegg, og b) føler meg bedre. Mye bedre, faktisk. Det er så utrolig fint å være en del av det bloggmiljøet jeg er i. Jeg føler jeg blir respektert for meningene mine, og at jeg er likemann med mine "godt voksne" medbloggere, selv om jeg ikke er helt voksen selv enda. Tusen takk, til hver og en av dere som legger igjen noen av de fine tankene deres, som gir meg innspill og mange smarte tanker. Takk for at dere er så omtenksomme og tenkende mennesker, som gir meg det lille ekstra med blogging. Bamseklem fra meg til dere!

Siv
xxx

/Bildene er linket

47 kommentarer:

  1. Du er jo ei fin ei- herlig innlegg søte:) Og det er ikke rart at du får mange flotte kommentarer på innleggene du skriver - de er jo helt fantastiske! Og godt å høre at du trives i ditt bloggmiljø, det gjør jeg også:) Ha en fantastisk dag!

    SvarSlett
  2. selvsagt kommer vi med gode tilbakemeldinger når du kommer med så fine blogginnlegg! og grunnen til at du tas opp og respekteres av også de som er litt eldre enn deg er nok fordi du er moden og viser at du har mange gode tanker som man kanskje ikke møter i så veldig mange andre blogger av folk på din alder. så stå på, jeg vil i alle fall gjerne ha flere sånne fine og dype innlegg!

    PS: det hjelper nok også at du kommenterer så fint på andres blogger, du vet at når man selv er snill og søt mot andre får som regel andre også lyst til å være snill og søt mot deg tilbake! :)

    SvarSlett
  3. <3 er jo for en grunn at vi gir deg fine ord, fine Siv!

    SvarSlett
  4. Så koselig innlegg =) Du er jo så flink til å skrive! Og virker som en så hyggelig person :)

    SvarSlett
  5. Hihi, passende at jeg sier takk på et takkeinnlegg. Jeg blir glad når folk ler. Til og med bare smiler litt!

    Jeg husker faktisk ikke om jeg husket det idag. Tror jeg skal gå på badet og ta på for sikkerhetsskyld. Det er ikke lett å vite hva man igrunn husker og ikke husker i zombie-tilstand.

    SvarSlett
  6. Søtt innlegg :D du er en søt og herlig jente, så du fortjener alle komplimenter du får ^^

    Hehe, at mine bilder er weheartit? nta <3 :D SØTA! Hehe :P
    Setter pris på det :D

    SvarSlett
  7. Åååååh, så søt du er. :) Flott innlegg, dette også.
    Du er ei fin ei. <3

    SvarSlett
  8. Du fortjener hvert eneste ord! Du er så flink å sette ord på ting som følelser og sånn, så det er virkelig gøy å lese!
    Og så er du kjempeflink å kommentere fine kommentarer hos meg, så selv takk sier jeg :-D

    SvarSlett
  9. Aw så koselig innlegg:) Fine ord å komme med:)

    SvarSlett
  10. En stor bamseklem tilbake:) Et koselig innlegg Siv, og du fortjener alle komplimentene du får. Du er "BARE" 17 år, og det er jaggu ikke mange på din alder som er så reflektert. jeg liker bloggen din kjempe godt, og alle div temaer du tar opp, og selvfølgelig de hverdagslige innleggene også. Jag jillar dig:)

    //Kom å hent snøen, du kan få sååååå mye du vil.. komkomkom:)
    Ja de bakeverkene mine de er laget med surin sukker/melis og mandel mel, så det er jaggu ikke galt at det ser usunt ut også er det sunt.. eller ikke direkte sunt da, men en mye sunnere variant.

    SvarSlett
  11. Det er alltid supervarmende med komplimenter, og du fortjener alle du får!

    SvarSlett
  12. Alltid stas med komplimenter og ros:) Du skriver så reflektert og bra!:) Forsett med fine tekster! Liker både å lese om din hverdag,drømmer,håp og musikk.=)
    SV;Mhm, helt enig:) Nå gjelder det bare å vinne i lotto:)

    SvarSlett
  13. du fortjener hvert ord, vakring. og vi blir litt smigret vi også, når vi får skryt fra en så fin blogger :) hihi.

    SvarSlett
  14. Så godt du føler det sånn, Siv :D

    Jeg føler jeg får god respons på mine dype innlegg også, så ønsker å skrive flere av de! Fikk masse god respons både på facebook og på bloggen da jeg skrev historien om min døde storebror. :) Sånt varmer virkelig.

    Ha en superdag :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette er fra meg og ikke søstern. Hun har lånt pcn min engang, så da kom URL til bloggen henns opp :)

      Slett
  15. Det er fint å vite at noen tar seg tid til å lese og forstå, når man skriver :)
    Sv: Enig med deg, snø og sol er utrolig fint! Takk for kommentaren.

    Ha en fortsatt fin dag !

    SvarSlett
  16. Gøy å lese når du har så mye fornuftig å skrive ;)

    SvarSlett
  17. Du får jo bra kommentarer siden du blogger veldig bra:) . Er jo også gøy å lese når du varierer hele tiden med hva du skriver om :)

    SvarSlett
  18. Er jo gøy å lese bloggen din når du skriver så variert :) . Du skriver også om interessange temaer såm gjør at det blir på en måte spennende å lese. ;)

    SvarSlett
  19. Du virker som ei jente med veldig gode verdier i livet :) Jeg tror mange ville sagt at det er utseendet som gjør en person fin, men du har så rett; det er innsiden.

    SvarSlett
  20. Du fortjener det da, all den gode responsen du får har du fortjent, du blogger utrolig bra! =D

    - Sofia

    SvarSlett
  21. Du er vel søøøt vel! ;)

    SvarSlett
  22. Så koselig! Det fortjener du også!:))

    SvarSlett
  23. Det fortjener du så absolutt :) Og jeg går vel gjerne under de "godt voksne". Haha.

    SvarSlett
  24. De flinke fortjener det beste :D -og det er som du sier, at innsiden er det det er gøyest å få respons på:)

    SvarSlett
  25. Søteste søteste Siv <3

    SV: Ja sjekk ut Siv.. Virkelig verdt et besøk :D

    SvarSlett
  26. Så braa! :) Synes virkelig at det er sånn det skal være :) Du skriver en kjempe bra blogg, og da fortjener du å få fine tilbakemeldinger :) Stå på! :)

    SvarSlett
  27. Du fortjener alle fine ord!
    Er helt enig i at kommentarer på dype, og kreative innlegg som du kanskje føker er litt rare, er best å få positiv respons på :) Det er så godt.

    SvarSlett
  28. Du fortjener alle fine ord som kommer din vei søta :)

    SvarSlett
  29. Som mange andre sier, så fortjener du det virkelig, du som er så god!
    Håper jeg forresten ikke er godt voksen enda ;)

    SvarSlett
  30. Det er ekstra gøy å blogge når man har verdens beste lesere, ser den :D

    SvarSlett
  31. Synes du virker ganske voksen jeg :) Har fulgt bloggen din en stund nå - så tror jeg vet hva jeg snakker om :) Kommer til å fortsette å følge denne i alle fall. Alle fine og reflekterte innlegg som du kommer med fortjener virkelig litt (MASSE) skryt:) Det fortjener du. Du er veldig flink :) En inspirerende person. Du har faktisk fått meg til å sette meg ned flere ganger med blokka mi og sitte og skrive ned tanker som ikke kommer på bloggen engang :)

    SvarSlett
  32. Synes det burde vært fler blogger sånn som din; en blogg som reflekterer ordentlig på en oversiktlig, men samtidig engasjert måte! Gjør det kjempemorsomt å lese, stå på videre!

    SvarSlett
  33. Takk for at DU skriver så fint ^^

    SvarSlett
  34. Ååååhhh nå gjorde du meg KJEMPEGLAD! Tusen takk!

    Jeg skal aldri anbefale McFly til noen, bare for din del :)

    SvarSlett
  35. Herlige deg :D Du fortjener det!

    SvarSlett
  36. Det fortjener du! Du skriver bra, og det er moro å lese. Du skriver ikke bare som alle andre, og det er det jeg liker. Skryt er viktig, og det blir ekstra stas! Well done :)

    SvarSlett
  37. Er jo ikke rart du får så masse, du er kjempe flink å skrive, og en herlig person ! : D

    SvarSlett
  38. Du fortjener det ! så :-D vet ikke om så mange som er så flink å skrive som deg selv, og gleden smitter raskt over på meg kjenner jeg!! :)

    SvarSlett
  39. Man får reflekterte svar til reflekterte innlegg vet du ;) Så da er det ikke rart at du som en herlig reflektert blogger slipper unna de typiske "fin blogg, kommenter tilbake?"-kommentarene ;)

    SvarSlett
  40. Du fortjener hvert eneste gode ord du får, for du er fantastisk! :D

    SvarSlett
  41. Du fortjener så fine ord du frøken <3 klem fra oss

    SvarSlett
  42. Det er det som er så fint med blogg. Man får så mye overveldende støtte fra folk man ikke engang kjenner, men gud, så godt det gjør. En bitteliten kommentar kan lyse opp en dag! Du fortjener virkelig alt det gode du får. <3

    SvarSlett
  43. Du fortjener bare ros du ! Du er så snill og søt! :D

    SvarSlett