10.02.2012

En liten pustepause

Jeg må gi dere en dags pause, for jeg har laget noen skikkelig dype innlegg. Ikke kreative og poetiske innlegg, men litt filosofisk, litt analystisk og noe hjernebrynenede. Til og med for meg, som er den som burde vite hva jeg vil fram til. Be ready, men i dag skal dere få slappe av. Jeg skal møte opp med et par gamle klassekamerater i kjente og kjære trakter som jeg ikke har vært i på et års tid. Max avslapping og 100% sprøtt. Should be fun!
































































Siv
xxx

/Bildene er linket

36 kommentarer:

  1. Ha en utrolig flott kveld med venner :-)

    Ser frem til å lese dine dype innlegg, Siv :)

    SvarSlett
  2. Det høres gøy ut :) Kos deg masse!

    SvarSlett
  3. God helg og kos deg masse i dag!
    Sv: Jeg liker egentlig best å sove alene...og er det noen jeg ikke kjenner så godt blir det dårlig søvn. Jeg har heldigvis fri fra jobb i helga, og det skal nytes!! Nå skal jeg endelig få slappa av litt :)

    SvarSlett
  4. Kos deg Siv:) God helg!

    SvarSlett
  5. Synes innleggene dine har vært utrolig bra jeg da:)
    Kos deg med klassekamerater.. ha en super helg.

    SvarSlett
  6. Kos deg! Takk som kommenterer :)

    SvarSlett
  7. Haha, du får kose deg så skal jeg lade opp til nytt filosofisk innlegg imorgen ;)

    SvarSlett
  8. Kos deg masse Siv! :-)

    SvarSlett
  9. Kos deg i den korte pausen :D vil ha deg tilbake igjen snart, hihi :D

    SvarSlett
  10. Nyt pausen du :). Gleder meg til innleggene :)

    SvarSlett
  11. Hørtes ikke galt ut! Kos deg masse så lenge ^^

    SvarSlett
  12. Kos deg masse, og god helg :)

    SvarSlett
  13. Kos deg masse og god helg :D

    SvarSlett
  14. Dette blir spennende! :) Kos deg masse, håper du får en helt herlig helg Siv :D

    SvarSlett
  15. Kos deg masse Siv :) blogges snart!
    <3

    SvarSlett
  16. Spent på hva du kommer opp med :-) Ha en fortreffelig helg!

    SvarSlett
  17. Kos deg masse i helgen, fine deg! :D

    SvarSlett
  18. kos deg masse :-)
    spent på hva du kommer med etter den lille pausen din :-)

    SvarSlett
  19. Ha en super helg! Kos deg :)

    SvarSlett
  20. Ha en kjempe fin kveld!:)

    SvarSlett
  21. Kos deg masse i kveld, Siv. Og jeg virkelig liker det siste bildet. Så riktig!

    SvarSlett
  22. Gleder meg! Kos deg fining :D

    SvarSlett
  23. håper du har kost deg kjempe masse, alltid gøy å catche up med folk du ikke har truffet på lenge.

    //ble lite søvn ja, men har vært så travel i dag at jeg har ikke hatt tid til å kjenne etter om jeg er trøtt eller ikke. Og kanskje like greit, ellers hadde jeg nok sovet før mørkets frembrudd idag.

    Ønsker deg en fortsatt fin fredag, og en super flott lørdag:)

    SvarSlett
  24. du må kose deg masse i pausen din :D

    SvarSlett
  25. Haha, kos deg masse i pausen din søte! Gleder meg til å lese innleggene du har på lur:)

    SvarSlett
  26. Høres spennende ut, jeg tar utfordringen enn så lenge ;-) Håper du har kost deg så mye i kveld og at du har hatt en finfin start på helgen! =)

    Hehe ja det var forskjell med pannelugg, men jeg liker det, gøy med forandring ;-) Så koselig å høre at du synes jeg kledde det =)

    SvarSlett
  27. Håper du koste deg søta ;) Gleder meg til å lese innleggene jeg <3

    SV: Takk søteste Siv :D

    SvarSlett
  28. Takk så mye for forrige kommentar. Varmet hjertet.
    En pust i hjernen er viktig. Du får ha det hyggelig ikveld!

    SvarSlett
  29. Oi oi, høres heftig ut. Jeg skal prøve med litt hjernetrim så den er klar for det!

    Sv/ Hehe, adidas skoa mine sååååå konfortable, men jeg skjønner jo at de kanskje ikke passer til alle antrekk... :/ Haha.

    SvarSlett
  30. Håper du koste deg. :D gleder meg på nye innlegg!

    God helg!!

    SvarSlett
  31. Flink du er! Du må kose deg så mye :)

    SvarSlett