12.02.2012

Se så søtt!

For noen uker siden bestilte jeg et skin til datamaskinen min (herfra). Det var så mye fint å velge mellom, men denne var den som skilte seg ut med så mangemange farger. Denne fine tigeren var andrevalget, altså ikke noe lett valg! Jeg brukte litt tid på å klippe den til, men det ferdige resultatet ble ikke så verst. Nå trenger jeg iallfall ikke ta feil av alle de like datamaskinene på skolen!

pc

Siv
xxx

Psst: Jeg prøver lykken i konkurransen til Karoline, som gir bort fiiine ting, bare se her!

60 kommentarer:

  1. så gøy da:D kjempesøtt!

    SvarSlett
  2. Så kult og søtt!

    SvarSlett
  3. Fin den der :)
    Nå er det vel ingen andre som tør å stikke fingrene sine på tastabordet til det dyret der :P

    SvarSlett
  4. Så stilig den ble :)
    Sv: Ja du er nok litt ung til å ha et forhold til henne. Jeg er vokst opp med henne og musikken, helt fra 80 tallet. Det var hun som var vårt idol med sin nydelige stemmeprakt. Så jeg synes det er fryktelig trist at hun nå er borte.

    SvarSlett
  5. Aww, det var uuutrolig fint og ikke minst søtt :D Fikk veldig lyst på noe lignende selv, hihi :)

    SvarSlett
  6. hahaha, den var dritsøt! sånn vil jeg også ha :(

    SvarSlett
  7. Sv; takk for kommentar på bloggen min!:)
    Forelskelsen for denne duppeditten tror jeg aldri forsvinner, for makan til kjekk duppeditt har jeg aldri sett før! Jeg eeelsker den.

    Den derre pctingen din var jo virkelig ikke så værst den heller!:)

    SvarSlett
  8. aw søt! ønsker meg egentlig et fint skin til min stygge skoledata jeg også!

    SvarSlett
  9. Haha, den var jo bare søt da ! :D Vanskelig å ta feil av pc'ene nå ^^

    SvarSlett
  10. Dataen din ble fin :)

    Nå fekk eg lyst til å nettshoppe (eller rettare sagt: vindushoppe ;))

    SvarSlett
  11. Sara Søreng12/2/12 3:55 p.m.

    Tnå, kor søtt :-D

    SvarSlett
  12. haha, så søtt! lykke te i konkurransen, ska kryssa fingrane for deg ;)

    / tusen tusen takk ;)

    SvarSlett
  13. Aw, så utrolig stilig :D

    SvarSlett
  14. Nei, så herlig! :) Ha en strålende søndag :)

    SvarSlett
  15. Haha, så utrolig herlig! Jeg vil også ha:)

    SvarSlett
  16. Utrolig kult! jeg vil gjøre det med min pc!
    SV: Det er et tap for musikk verden, det er det. Jeg har ikke store forhlde til henne heller, men jeg likte musikken veldig godt som liten.

    SvarSlett
  17. PC-en min skulle også ønske den var like søt!

    SvarSlett
  18. Så kul, men samtidig veldig søt :)

    SvarSlett
  19. nei så søtt dah!! :D (TakkForComment!) :D

    SvarSlett
  20. ÅH, dritsøt..tror jeg skal ha meg en liten tur i den butikken å sjekke ut om jeg finner noe lekkert til min:)

    SV: Prinsessen og Frosken er ganske ny, Prinsesse Tiana er den første afro-disney prinsessen. Filmen er litt mørk, men veldig bra..en del bra kommentarer.
    Rapunzel er jo "To På Rømmen" eller da "Tangled" på engelsk. Animasjonsfilm..og den er kjempemorsom, fra ende til annen. En av de mest geniale Disney filmene EVER.

    SvarSlett
  21. Den var superherlig Siv!! Sånn man blir skikkelig glad av. jeg vil haa;)

    SvarSlett
  22. Nommin, den var søøt :D

    SvarSlett
  23. Så stilig og så herlig dyr på skin'et! =)
    Tusen takk for komplimentet, så skjønn du er! =)

    SvarSlett
  24. Stilig skin til pcen din da:)
    SV;Jah:)hehe. Mye fine steder å være medlem på!

    SvarSlett
  25. sv// haha, jo takk for det! bikkja er i hvert fall ganske så herlig :)

    den tigeren vil jeg ha til min bærbare :D

    SvarSlett
  26. Hehe, så kult. Nå fikk dataen din seg en aldri så liten makeover ;)

    SvarSlett
  27. Wow, så kult det var. :D
    Jeg har jo nettopp kjøpt meg mac, og er på leiting etter slike, så takk for tipset!! :D

    SvarSlett
  28. Nææ, så kult! Kjempestilig motiv!!

    SvarSlett
  29. Stilig! :-D Jeg og vil ha en så søt pc! ^^

    SvarSlett
  30. Så utrolig stilig :D Kunne også tenkt meg noe slikt til min pc :D

    SvarSlett
  31. hihi, herleg!

    //: GAwd! Siv! Eg blir heilt overvelda av alle dei fine orda! TAKK!

    SvarSlett
  32. Så utrolig koselig pc-en din ble nå! Jeg har også lyst på sånn, men er redd for at det skal løsne fort å bare bli stygt om man må ta det av igjen. Pc-en min er fin uten og da.

    SvarSlett
  33. Den var råsøt <3

    SV: Tusen takk Siv :D

    SvarSlett
  34. Superfint! :D Har tenkt på sånn skin selv før, men aldri fått meg til å kjøpe noe.

    SvarSlett
  35. Å, den var kul da! Først da jeg så bildet trodde jeg det var en vegg med masse lys, haha, stilig!

    SvarSlett
  36. Den ble skikkelig stilig!

    SvarSlett
  37. Så kult!! <3 Sånn vil jeg også ha <3

    SvarSlett
  38. Så søtt skin! Har vurdert å kjøpe et til macen min :-)

    SvarSlett
  39. Så utrolig kult! :D Fikk skikkelig lyst på et eget et. Det trengs med tanke på at alle i kullet har lik pc :P

    SvarSlett
  40. Så utrolig søtt! :) hihi

    SvarSlett
  41. åå, den var awesome!

    SvarSlett