17.02.2012

Finally ♥

Etter å ha venta i omtrent en måned, kom snøen endelig hit til oss i nord. Jeg tror det har noe med å slutte å vente, for klassen ble enig om å sette hytteturen til denne fredagen uansett vær, også ser det ut til at vi får snø allikevel! De fleste er superlykkelige over at det endelig er hvitt og rent, i stedet for mørkt, trist og skittent. Har vi først kulde, er det bedre at det er fint og lyst! Lykkerus og barnslig glede! Det er jo mye morsommere å være ute i snøvær enn regnvær. Og jeg har gleda meg mer enn en unge på julaften til i kveld; Bring it on!!

snoooow

Siv
xxx

45 kommentarer:

  1. Kos deg med snøen! Den har begynt å smelte bort her i sørøst! JIPPI!

    SvarSlett
  2. Hehe, så gøy for dere at dere har fått snø til hytteturen da, siden dere hadde ønsket det! =) Selv er jeg ikke veldig fan av vinter og snø, og kan godt få vår og senere en tidlig sommer nå! :D Gleder meg til bar bakke, lettere klær, åpne tær, sommerbrun kropp åååh gleder meg til påske, da skal jeg ligge å steke! :D

    Helt enig med deg, det er lettere å kjøpe når man har lik smak, har en fordel der ;-)

    SvarSlett
  3. Snø er fint de få dagene man trenger den. Ellers så er det bedre slik det er nå, med 5-6 plussgrader i solveggen og riktig så nydelig. Men selvsagt, de 40cm med snø det er her, gjør det jo veldig flott ute. Den eneste fordelen jeg kan se med snø er at det er lysere om natten, og det er kanskje hvorfor man i nord savner den?

    SvarSlett
  4. Snøøø:D Eller "sny", som jeg sier :P Høres ut som det blir en flott helg da :)
    Skal faktisk på hytta selv også. Blir nok en del skigåing ja :)

    SvarSlett
  5. Kos deg med snøen:) Er fortsatt snø her på østlandet, men har begynt å smelte ettersom det er mildvær og nesten på pluss.

    SvarSlett
  6. Hehe ja det snør en del i Bodø også! Men kan dessverre ikke si jeg er like fornøyd:P

    SvarSlett
  7. Så bra:) hehe, Gratulere med snøen:P

    SvarSlett
  8. haha, jeg som er så glad for at snøen forsvinner :) men sant, regn er verre! og i hvert fall isen vi har her. kos deg masse med snøen, du :)

    SvarSlett
  9. vell, jeg er lei av snø jeg ;D men så kos med hyttetur dah! :D (ThanxForUrComent) :D

    SvarSlett
  10. Sara Søreng17/2/12 2:18 p.m.

    wiihoo :-)

    SvarSlett
  11. Mykje av snøen har forsvunne herifrå, så den har nok forflytta seg nordover! Gjer ikkje meg noko, for me har hatt den ei stund.

    SvarSlett
  12. Dere kan få litt mer snø fra oss, her er det meeer enn nok!

    SvarSlett
  13. Jippi, snø er så fint! Tok vanvittig lang tid før vi også fikk snø i år - merkelig:/

    SvarSlett
  14. Du tror jeg hadde elsket å bo i Trondheim! Kommer 15 cm med snø i løpet av bare fire timer her.. ugh!

    Pakken er forresten sendt, så gi en lyd når du får den, så jeg får høre hva du syns!

    SvarSlett
  15. Sv; Kjekt for deg. :) Men nå er det ikke bare parfyme som testes på dyr, man har også sminke, hårprodukter, rengjøringsmidler, medisiner, osv. Er man opptatt av slikt så er det faktisk litt å tenke på. :)

    SvarSlett
  16. Du får kose deg masse! :D

    SvarSlett
  17. Her i Bergen er snøen (endelig) snart borte, hehe :)

    SvarSlett
  18. Oj, så sent ;o Til og med England fikk snø for noen uker siden ;o

    SvarSlett
  19. Hehe, koselig da :D Selv er jeg nokså lei av snøen :S

    SvarSlett
  20. Håper vi snart er kvitt snøen her jeg da ;)

    SvarSlett
  21. Du kunne fått litt av snøen som er på østlandet. Her har det vært snø siden Desember. :) Koselige med snø til julaften og nyttår. Men må si det er deilig de dagene det er knall sol og snø også :D

    SvarSlett
  22. Håper snøen her forsvinner , er lei :) haha

    SvarSlett
  23. jøss!! Har dere ikke hatt snø!? :o Vi har masse på Lillehamer :)

    SvarSlett
  24. Kos deg med snøen! Er glad den forsvinner, sakte men sikkert, fra oslo nå!:D

    SvarSlett
  25. kos deg med snøen! Her holder den heldigvis på å regne og smelte vekk :)

    SvarSlett
  26. Nyt snøen din, jeg koser meg heller med sommervær ;)

    SvarSlett
  27. Hehe. Så bra å høre at dere har fått snø :) Jeg for min del begynner å se fram til bar bakke og plussgrader!

    SvarSlett
  28. hah, var snø her i frankrike også en stund for noen uker siden, det var jo 'kuldebølge' men temperaturer ned mot -10 (haha) men nå må jeg innrømme at jeg er ganske glad det er på vei oppover igjen, liker ikke så lange vintere. men det er sant at det er hyggeligere med kulde og snø enn kulde uten snø. så dere får nyte den mens den er der (som sikkert er ganske lenge i og med at det er norge det er snakk om her haha)

    SvarSlett
  29. Snøen kom til nord når den forsvant fra sørlandet. Vi har bare noen små hvite flekker igjen, men som du skriver, det er mørkt og skittent.. merker det ekstra godt nå som det er så sølete ute, og hunden løper ut å inn.. sweet;)

    //Takk for det, syns det var viktig å få frem det temaet, i håp om at kvinnfolkene skal åpne øyna å se at det kan skje hvem som helst.

    ønsker deg en riktig god helg søta:)

    SvarSlett
  30. Snø er herlig! :) Selvom jeg kanskje ikke er så glad i det nå som jeg går på krykker. Det er så lett å skli - og det er skummelt! :( Kos deg med snøen! Det nærmer seg vår, så den kan forsvinne når som helst.

    SvarSlett
  31. hehe, UFF... vil heller jeg si, I bodø er det snøstorm! =3 Jeg syntes snøen skulle ha vært her i oktober. =)

    SvarSlett
  32. Hehe tenkte på deg da det begynte å dale ned her i dag også faktisk ;)

    SvarSlett
  33. Kos deg masse med snøen :D

    SvarSlett
  34. jeg vil ha vååår! men helt enig med deg, bedre med ordentlig vinter enn regn:)

    SvarSlett
  35. Har dere ikke hatt snø før nå?:o Jeg håper snøen snart forsvinner jeg, hehe ^^

    SvarSlett
  36. Yay for snø :) Er så fint og lyst i mørket :)

    Sv/ Farger er FLOTT!

    SvarSlett
  37. Har dere ikke fått snø før NÅ? :O Sykt rart med tanke på at du bor oppi nord. Vi i Trøndelag har hatt snø i heele vinter, omtrent :p Du får kose deg så masse på hyttetur med snøø :D

    SvarSlett
  38. Hurra for snø! Vakna halv fem av brøytebilen, og når eg forstod at det var pga. av at det hadde kome ei tjukk, kvit snødyne, gjorde det ikkje så mykje likevel :) (og så hjalp det vel at eg sovna fort etterpå også!)

    SvarSlett
  39. Så gøy! :D Håper du kosa deg maks! :D

    SvarSlett
  40. Whaaat? har dere ikke hatt snø før nå?? eller har dere hatt men den har blitt borte igjen? Vi har hatt snø en go stund nå, må si jeg liker'e! Men nå har det begynt å smelte bort så nå blir det vel snart mørkt og trist og vått igjen :(

    SvarSlett
  41. Yeeey, snøøøø! :-D :-D Har ikke snø her nå :-/ ei god stund siden jeg har tråkket i fin snø nå, når jeg tenker meg om :-/

    SvarSlett
  42. Her går det mot vår <3 ENDELIG!

    SvarSlett