10.11.2009

Vinteren på banen.

Nå er det ikke lenge før snøen legger seg som et teppe over jorda. Blir godt og kaldt :/
For dem nede i Oslo og greier får de vel ikke mer enn max noen cm snø, men her oppe i nord kan vi få flere meter. Ikke særlig convenient!


















slik kan det f.eks. se ut en vinterdag! Ikke mitt bilde, ingen av mine egne bilder som passet. Alle var med personer.



"Det e bedre at nån som kan sønge opptrer på juleballet, enn nån som ikkje kan det!" sa ei av jentene i klassen forrige onsdag. Hun henviste til meg, og det var veldig koselig sagt!

Jeg synes også det er koselig når noen ber meg blogge oftere, selv om jeg vet det ikke kommer til å skje. Morsomt å vite at noen faktisk leser noe av det jeg rabler ned! (Kom ikke tydelig nok fram, men noen ba meg gjøre det igår faktisk :D)

(kommer mer, holder på å fikse bloggurat.net :) )
Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.
Jeg har plassert min blogg i Nordlandnorske bloggkart!

(ordner Bloglovin' i samme slengen!)
Følg min blogg med bloglovin


Siv
xxx

3 kommentarer:

  1. oh...you have snow? It's awesome. I want it too :O A lot of snow. It's like a fairytale! Wow

    SvarSlett
  2. hehe vi pleier nå å få en halvmeter snø her nede da i hvertfall ;D

    men hmm jeg har verken bloglovin eller bloggurat. ( veit såvidt hva det er faktisk xD) Men kan jo alltids skaffe meg det, så kan jeg følge deg :)

    SvarSlett
  3. I want that much snow too! It's unfair! haha..oslo-snø suger:(

    har tatt alle bildene selv ja:) takk!:)

    sånn, lette i vekt liksom? De jeg kjøpte er hvertfall ikke såå tunge, men finnes vel lettere I guess :P

    SvarSlett