12.11.2009

Lånings av pc'ings!

Idag gikk jeg av hos min gode venn.
Gjett hvorfor? Jo, for å blogge!! Dette syntes jeg hørtes meget egoistisk ut, men hun insisterte. Jeg kunne jo ikke si nei, jeg som er dataholicer!

Så her sitter jeg, med en hvit mini Acer i fanget, sittende på ei dobbelseng ved siden av dataens eier og hennes lillesøster. Vi nerder! (her fikk jeg en invendig fra dem begge: jeg nerder, ikke de:P)


Om dere husker Novella jeg skrev for et par uker siden? Den la jeg ut på skrivebua om noen er interessert i å lese den. Søk på "Dagen derpå" og velg den skrevet av "mcfly4eva". Tilbakemelding fra læreren: Veldig bra, men du har kapasitet til å skrive en bedre slutt. Du hadde bygget opp så mye i begynnelsen, så det ble en litt brå slutt.

JO! på skolen idag slapp jeg en time nynorsk. Jeg var på Rikskonsert i gymsalen. Trekkspillelite på besøk. Egentlig var konserten bare for barneskolen, men siden jeg spiller trekkspill, fikk jeg lov! JIPPI. De var flinke og sånt, men de hadde lagt det opp for litt mindre barn, så litt barnslig for min del uten noen å tulle me :P

Follow Motionocean

Siv
xxx

3 kommentarer:

  1. æ har åsså skrevve novella :DD
    du må lægge den ut på bloggen din, vær så snill?!

    Din gode venn, men mine søskenbarn(a) :)<3

    SvarSlett
  2. Var du på besøk hos L?
    Timen var ikke så ille som forventet! Vi leste en tekst, og bare pratet ^^

    SvarSlett
  3. så gøy! skjekker ut novella!! :D:D

    sv; tusen takk for kommentaren din på "det går mot glatte tider"! Samtidig går det mot helg og da kan jeg jo ønske den vakkre lille deg en fortryllende helg i samme sleng! ;D Kos deg masse! Og ikke glem.. du er verdifull! ;D

    SvarSlett