14.11.2009

Alle mine venner.

Jeg er ikke helt sikker på hvorfor de personene som er venn med meg, faktisk liker å bruke tida si på å bale med denne merkverdige personen...
Jeg snakker som en foss. Hvem orker å høre på snakk dagen lang?

Jeg er jo til å stole på, og lytter på andres problemer. Kanskje det er derfor?

Jeg er ikke helt sikker...
Helst vil jeg vite hva folk synes om meg. Uansett, så lenge de sier det på en "pen" måte.
Som jeg har sagt før: "bedre å vite, en å være i uvisshet"!

De vennene jeg har, er jeg veldig glad i, og jeg tror ikke jeg hadde klart å miste en venn.
Værken gutter eller jenter :)

Siv
xxx

p.s. Dataen hadde ikke virus... Det var skjermkortet! Har ikke fått nytt enda, men får bruke pappas data :)

5 kommentarer:

  1. aww Siv! : *
    Æ kommer alltid t å være gla i dæ, uansett kor masse du snakke (sia æ snakke like masse sjøl) hihi.
    Du e ei søt jenta, som æ stole fullt å helt på!
    Æ e kjæmpegla i dæ!
    - Helle

    SvarSlett
  2. Du siv, du siv xD
    Du vet .. grunnen til at du er bestevennen min er fordi du alltid har støttet meg igjennom problemene mine og lyttet. jeg kan fortelle alt til deg og du sier det ikke til noen. du er verdens galeste og fantastiske person som snakker i ett sett. men det liker jeg <3 savner deg baldusen ! savner deg :( <3

    SvarSlett
  3. Jeg har det med å skravle litt for mye jeg og! :P

    SvarSlett
  4. søtt og bra sakt! :D:D

    sv; tusen takk for kommentaren din på innlegget mitt søte du! :D Er alltid gøy for meg å lese! Setter (som jeg har sakt ørten ganger) VELDIG pris på kommentarer! Håper lørdagen din var KJEMPEfin og at du koste deg mye! Ta vare på deg selv og ha en kjempefin helg videre! :D Ikke glem; du er verdifull! ;D

    SvarSlett
  5. veeel nå er vi abre venner over nett! Meeen jeg synes du virker som en veldig kul person! :D Du virker mte eldr enn du egentlig er også! hadde kke du agt du gikk i 9. hadde jeg trodd du var like gammel som meg :D Du virker som ei gøyal jente og jeg liker å lese bloggen din! :D Derfor er du mi oline friedn :D Sorry hvis det er litt vanskelig å forstå men jeg er flitt full! tigii :D

    SvarSlett