26.11.2009

1. og 2. klasse.

Læreropplegget nå er annerledes enn det var for 8 år siden da jeg gikk i første.
Måtte sies!

De barneskoleelevene er blitt mine bestevenner på to dager!
Fikk tegninger og greier idag!!






















"Til Siv, du er snil, fra F."





















"Til Siv, Fra C"

Kjempehyggelig!
Idag la en av guttene seg i fanget mitt da han skulle lese i timen. Også leste han høyt for meg! Koselig :)
Lekte bil og "politi&røver" med de andre gutta.

Vi hadde kristendom, og lærte om Jomfru Maria. De fikk alle beskjed om å tegne sin versjon av henne, og jeg ble satt i sving av D.



















Barna syntes jeg var en storartet tegner, dro meg i alle retninger for å lære å tegne denne, og ble hysteriske fordi deres egen Maria ikke ble fin. Stakkars!
Jeg måtte tegne enda en Maria, noe jeg gjorde på en litt "barnsligere" måte. Kunstverk i deres øyne! Den var litt lettere å etterlikne også.


Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. aaaawww så søte tegninger!! :D:D


    sv; tuusen takk for kommetnar vakkre deg! :D Så koselig! Du er jo så skjønn! :D Håper du får en kjempeflott dag, ikke minst en super helg! Take care verdifulle! :D

    SvarSlett
  2. hehe awwh så søte unger! :D

    SvarSlett