18.11.2009

Dagen og tanker.

Jeg må visst nok en gang lufte tankene mine.
Dere som har fulgt bloggen en stund, vet vel det meste om både forelskelsen og alt!
For å si det helt enkelt: Det er umulig å bestemme seg for å slutte å like en person, også gjøre det over et par dager. Følelser kan ikke kontrolleres, og du blir forelsket i personer uten å kunne bestemme det selv.















minstefarta til hormonene i ungdomstida.




















En rose til deg. En til hver av leserne mine,
og en til hver av vennene mine!
(nå var jeg bra romantisk, eller hva? thihi :P)

Jeg vil ikke virke innpåslitende for denne gutten, men hva kan en stakkars jente gjøre? Hm.
Så lenge jeg har en venn i ham så er jeg fornøyd nok :)



Jeg har også en teori. De du har kjent lengst, er de du er minst med på ungdomsskolen og omvendt. Det virker litt slik nå for tiden... Nevativt og positivt, i den rekkefølgen :/ :)
Tror noen av dere på det?


Idag på skolen hadde vi mat & helse, noe av det beste med skolen. Jeg er på gruppe med 3 av mine beste venner, E, M og T. Vi har det så morsomt mens vi venter på at maten skal bli ferdig! I tillegg er alle guttene så modne på onsdag de tre siste timene! Helt utrolig.

Vi snakker om alt på disse vakre onsdagene. Idag var det om kjærlighet, vekt, gutter og... egg! Jeg er blitt så åpen. Snakker om alt! (som om jeg ikke alltid gjør det? xP)

Dere får ha en flott kveld alle mine 63 lesere! Nå er det bare 2 og 1/2 time til jeg skal i kirka å spille med korpset!

Siv
xxx

3 kommentarer:

  1. Aww, tussen takk for rosen x') <3

    SvarSlett
  2. sv; tusen takk for din kommentar på innlegget om vektmåling i skolen! Setter pris på din mening vakkre! Ser ut som alle er enige! Håper uansett at du får en kjempeflott kveld og koser deg så mye du kan! du fortjener den beste kvelden vettu! ;D

    SvarSlett
  3. hmm for meg så var det ikke sånn på ungdomsskolen. Da var jeg mest med de jeg kjente fra barneskolen. Men nå derimot er det bare et par stykker jeg har kjent lenge som jeg fortsatt er venn med :P

    SvarSlett