21.11.2009

Forskjellige typer venner?

Jeg tror at du kan ha mange bestevenner, men at du gjør forskjellige ting med alle.
Noen kan du snakke om gutter med, andre er du i fysisk aktivitet, mens andre igjen kan du bare sitte å lese med.

Nå har jeg hatt god tid til å tenke, og jeg vet hvordan det er å ha en på nakken som du ikke liker.
Jeg gir meg.















Jeg har feber idag, og føler meg slapp. Håper det ikke er svineinfluensa! Det kunne for så vidt vært greit, så er jeg ferdig med den til jul :)




















Har du noen av disse symptomene? Kanskje du har svineinfluensa? :s





















Jeg skulle ønske "McFly b-sides and rearities" var å få kjøpt.

Ingen av de gamle singlene er til salgs, og med denne hadde jeg fått alle b-sidesene!



Siv
xxx

1 kommentar:

  1. heisann! vil bare si at jeg bytter blogg:

    aggis.blogg.no

    så fulg meg gjerne der :)!!

    SvarSlett