22.11.2009

New York Minute.

Gikk på Viasat3 igår!
Vi ble sittende å se den da, ettersom Simple Plan og Olsen-tvillingene var med.



Roxanne og Jane er to vidt forskjellige personer. Roxy er rocka og bryr seg rent lite om skolen. Jane er helt motsatt.
De prøver å holde seg mest mulig fra hverandre, men en dag må de være sammen en hel dag. De kommer imellom en bande og et band. Med i filmen er det to heite gutter *sikle*

Begynnelsen var egentlig ganske kjedelig, men jeg likte den. Vil vel anbefale den for de som liker å se filmer, og ikke blir så fort lei. Må også ha litt humor :)











Jannicke ba meg reklamere litt for bandet hennes, og selvfølgelig kan jeg gjøre det!!
Shades of Purple sin blogg, og hjemmesida deres.
Dere burde høre sangen som de har spilt inn, Protective Moon. Jeg digger den :)


Har du sett New York Minute?
Også dere, om dere har spesielle ønsker om hva jeg skal skrive om, så mååå dere fortelle meg dem!! :)

Siv
xxx

3 kommentarer:

  1. Eg åg såg den i går^^
    Simple plan! <3
    Takk for reklamen ! :D

    SvarSlett
  2. hmm, nei den har jeg ikke sett!


    sv; tusen takk for kommentar fra deg i helgen vakkre! :D:D Fikk ikke svart før nå, men bedre sent enn aldri :D Håper du hadde en kjempefin helg hvertfall! :D Kos deg masse på denne hverdagslige mandagen og ikke minst ha en flott uke videre! :D Take care sweety! :D

    SvarSlett
  3. Så klart har jeg sett new york minute! var skikkelig Olsen twins fan da jeg var mindre x)

    SvarSlett