01.11.2009

Halloween!

Hva synes dere om den tradiskonen fra Amerika om at barn skal gå på dørene til folk for å skremme?

Jeg synes det er greit, men ikke den "knep" greia.
Stakkars gamle folk, som ikke vet hva Halloween er!

Men i Norge er det vel ikke mange som utøver akkurat det. Barna kler seg ut, har det morro, og samler snop :)













Jeg gikk ikke Halloween. Men jeg fulgte lillebroren til ei venninne, det vil si at vi gikk tur, og ventet på ham ved veien ^^

Anyway, nå er vi i ny måned.
NOVEMBER!
*nynner* November er så trist og grå, men nyttig likevel, for da må barna skynde på og lage moro selv!


I går dro jeg til Lotte og skulle sove der. Vi hadde planlagt å lese og se "Slumdog Millionær" også skulle vi snakke sammen med min og hennes lillesøster.
Foreldrene våre var på Bondeball, så vi hadde huset for oss selv!!! (Y)
Tror dere ikke hele kvelden ble "ikke så bra"?
Dere vet vel alle at uka mi ikke har vært så bra. Og denne overnattinga skulle få meg på andre tanker, mote meg opp til ei ny uke, og få meg i bedre humør. Alt ble motsatt.
Nå er jeg bare helt på bånn, og skikkelig deppa.
Jeg mener ikke å få dere i dårlig humør, men det er liksom ikke vits for meg å skrive lykkelige poster når jeg ikke er så lykkelig :)

Håper dere har det bedre enn meg!
Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. Hope you had good Halloween. :D

    SvarSlett
  2. I'm sorry you don't understand Norwegian, Vikky!

    It wasn't that bad, but I'd hoped for a better evening :)

    SvarSlett