11.11.2009

COMPUTER W/ VIRUS!!!

OH PLEASE!
Dataen har virus -.-'
Skjermen har gått sort, også lager den høye pipelyder når jeg prøver å slå den på :O
Jeg holdt på å krepere da jeg ikke fikk blogget med en gang jeg kom hjem!!
Jeg har 19 lesere; Bloggurat. Himmel, det er mye i mine øyne ^^
Jeg skal prøve å få oppdatert et par ganger før helgen er omme.
Pappa skal ta med dataen får med neste uke og få den fikset. Kanskje er den frisk om ei uke. *krysser fingrene*

Dette blir bare en kjapp oppdatering fra min kjempegode nabo's pc. Har kjent ham siden barnehagen ^^



IDAG satt jeg på bussen hjem fra skolen og snakket med 4 av mine gode venner. AU! Der hadde en knyttneve funnet veien til magen min i fullt firsprang. Denne gutten i klassen hadde vært fremme hos bussjåføren, og på tur tilbake funnet ut at han ville slå til magen min. Jeg var ikke forberedt, så musklene var helt avslappet. DET ER LIVSFARLIG! Om slaget hadde vært litt kraftigere, kunne jeg fått indre blødninger. Om jeg hadde hatt kyssesyken ville milten sprukket, og jeg hadde mistet livet.
Han sa ikke unnskyld uten at noen maset på ham.

Kommer dere på noen god grunn for at han skulle slå meg uoppfordret?



Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. Uff STAKKARS, håper det går bra med magen din nå da <3

    SvarSlett
  2. uff! :o

    sv; tuusen takk for så god kommentar søte du! Så snill du er!! Virkelig! Håper dagen din blir helt strålende og at du koser deg KJEMPEMYE! Du fortjener det beste vettu ! Take care vakkre vesen! :)

    SvarSlett
  3. sv; å tusen takk for at du svarte på spørsmålet mitt søte du! :D:D

    SvarSlett
  4. Vel eneste grunnen jeg kommer på er at han er en barnslig gutt.. men den er jo ikke akkurat god! Håper det går bra med magen :)

    SvarSlett