14.11.2009

Swing, overnatting og KLUBB :O

Forferdelig gøy på swing, både igår og idag ^^
Lærte kjempemye nytt, og alle var så hyggelige og medgjørlige!

Etter vi hadde svettet i to timer på dansegulvet, klarte M og T å få meg med på klubb.
Det var kjempegøy! Mye bedre enn forventet. Også ble alle sp overrasket over å se meg. Morsomt :)
Jeg danset der også, ikke så mye swing (de var 4 andre, og 5 er ikke et med-gjørlig dansetall når ikke jeg kan danse 3 i ett par!) det gikk i LINEDANCE :D
Guitar Hero og jogging ute.

Vi holdt oss våken til i ett-tida. wow! Lenge for min del.

Nå er det taco-grateng.

Siv
xxx

1 kommentar:

  1. så morro! og nam-taco! :D:D


    sv; tuusen takk for kommentaren på gårsdagens innlegg vakkre deg! :D:D Jeg håper denne lørdagen blir så bra den bare kan bli for deg som alltid er så snill og god! :D God lørdagskveld pene! :D

    SvarSlett