19.11.2009

nysgjerrige spørsmål :P

Igår (i kirka faktisk) kom jeg til å tenke på en ting: kan gutter sprute på seg selv?
Jeg har også lurt på om gutter har det likt i en forelskelse som jenter.
Den siste tingen jeg nettopp begynte å lure på, var om de kan tisse mens de har stå.

Hm...

Nå gikk jeg og E ned i ballbingen, der vi møtte en tiendeklassing.
Selvfølgelig var jeg i rette humøret og spurte ham om mine nysgjerrige spørsmål.

1. "Ja, men det er ikke noe jeg har prøvd selv."
2. "Det tror jeg nok, men deres forelskelse varer lengre."
3. "Så klart. Ikke så lurt å la spermen slime seg ned i do, og heller ikke så lurt å tisse mens man har seg"

Så da var de undringene besvart!











Hadde vært interessant å høre hva dere synes!

Siv

xxx

2 kommentarer:

  1. Kult at du fikk svar på spørsmålene dine da ;)

    SvarSlett
  2. Hohoh va arti dt dær X- D
    Åsså i ballbingen : D

    SvarSlett