02.11.2009

Ny måned...

... Ny uke, ny dag og nye muligheter!

Det føles som om det er flere uker siden jeg oppdaterte sist!
Har faktisk ganske mye nytt å fortelle, både interessante og uiteressante ting.

Forelskelsen
Det de fleste lurer på, er vel (kanskje...?) hvordan denne forelskelsen går. Faktisk ganske mye bedre, takk! Dere tror vel alle nå at "hurra for henne, følelsene er gjensidige" men det er faktisk motsatt, tro det eller ei.
Sorry gutt... (ja, jeg har nok sagt det til ham, se hvor uforutsigbar jeg er for tiden!!!!)
Det blir bare lettere for meg å komme over dette når jeg vet at han ikke er interessert, og iallefall når det er i en av venninnene mine. Jeg ønsker dem alt godt :)
[men må nok si at han må dra ut fungeren, jeg dør av å høre en nyhet om forhold :D]

Og best av alt så var gutten veldig hyggelig og tok det chill da han fikk vite det!

Alle må faile i livet, uansett hvor perfekt personen er for hvis ikke lærer de ingenting.

Jeg må si jeg ble overrasket da så mange sa at "jeg leser bloggen din". "Hvem er denne gutten". Veldig mange flere enn jeg hadde trodd :) Litt morsomt, men også litt rart at 'alle' på skolen vet hva som foregår i hodet mitt.

Det var jo også noe jeg lovet meg selv da jeg startet å skrive: være helt og totally ærlig.


Over til andre boller (bokstavelig!)
Idag gikk jeg for første gang av hos klassekameraten min Helle!
Kjempekoselig i det svære huset deres. Vi baket værdens beste boller (helt sant) bilde:
















Tenkte kanskje jeg skulle recorde en sang der jeg spiller gitar og synger...
Hva tror dere om det?


Siv
xxxx

7 kommentarer:

  1. Me Myself 'n I2/11/09 10:04 p.m.

    Record i vei du ! :D

    SvarSlett
  2. haha, du vil vel høre Jannicke :P
    d forundra mæ ikke ^^

    SvarSlett
  3. Why don't you blog in English? : (
    Unfortunately I don't understand Norwegian : [

    SvarSlett
  4. jaaa record, record record :D

    SvarSlett
  5. Er i fartaaa :D
    (eller, er ikke så stor fart på denne nedlastningen -.-')

    SvarSlett