03.11.2009

Komplimenter er digg (y)

I haven't got anything important to tell today...

-Kan si at jeg fikk (ren) 6 på musikkprøven :D (1/2 poeng feil, men jeg tror egentlig at jeg svarte rett! Spm: Hva brukes metronomen til? Svar: Å holde tempo i musikken. Orket ikke si noe, ettersom jeg fikk 6 uansett.)
-I musikken idag fremførte jeg "No Worries" - McFly. Jeg tror det gikk ganske bra :)

Også har jeg følt meg ganske bra idag, jeg!
Føler liksom at komplimentene ryr. Det er så hyggelig!
"Du har så lange øyenvipper! Er de ekte?" ----> var vel egentlig twice igår, men teller for idag :D
Ble faktisk ganske glad imorges da ei av jentene jeg har kjent lengst sa: "Æ skulle ønske æ hadde Siv sitt hår. Æ synes det e fint" Det var veldig... søtt å høre henne si det!
Ei av jentene i klassen sa: "Koffør spælle ikkje du på juleballet? Æ synes du va kjæmpeflenk" Etter at jeg hadde framført sangen! Ei av de andre jentene sa at hun syntes jeg var kjempeflink. Noen av guttene syntes vissnok det samme...

Wow! Takker og bukker for alt det. Kjempehyggelig! Nesten så jeg blir forlegen :P





MUSICLIST
Thought I could post my musiclist with the music I'm wondering around singing at the time being!

The Day After Tomorrow - Saybia

I'll Be There For You - Friends

Ambitions - Donkeyboy

Edwin - The BlackSheeps [the band's name, with "s", to stand out from the croud ;)]

No Worries - McFly

Pinball Wizard - McFly cover, The Who

You've Got A Friend - McFly cover, Carol King


Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. what an awesome playlist. Songs are amazing!

    SvarSlett
  2. hehe, skjønner jeg godt synes det er litt morsomt med forandring! :D jeg blir så fort lei ting xD

    Forresten, grattis med 6er! :D Og du fortjener helt sikkert alle de komplimentene:D

    SvarSlett