29.11.2009

Omegle

www.Omegle.com

chatterom, der du blir satt til å snakke med en fremmed.
Jeg har vært der å snakket med samme person i over en time!
Han er så søt. Sier verdens søteste ting og greier :)
Har snakket om det meste allerede.

Om jeg hadde kjent en slik omenksom person på ekte, hadde jeg giftet meg momentant!
Er jo ikke hundre prosent han er slik, men om han er det, så er han rett og slett ganske perfekt.
Må si det er koselig å snakke med en person du ikke kjenner, også kunne snakke om alt!

Siv
xxx

1 kommentar:

  1. sv; først og fremst må jeg jo si "glederlig første søndag i advent!", håper du tenner lys og tenker på alle som trenger en ekstra tanke i dag (noe jeg tror du gjør fra før av - du virker jo så godhjertet!). Så vi ljeg bare takke for kommentar på bloggen min på gårsdagens innlegg. Du er en liten engel som gir meg inspirasjon til å fortsette med blogging - tusen takk! :) Håper du koser deg masse videre i dag! Take care!

    SvarSlett