07.12.2010

Fysj Siv!

For en glemsk person du er!
I går glemte du en julevits i innlegget ditt.
Og det var ikke det eneste du glemte!



















weheartit.com


Jeg fikk ikke tre kalendergaver i går.
Jeg fikk FIRE! En kindernisse i skolekalenderen!
Den var most i morges da jeg sjekka... ... Men den smaker vel like godt på lørdag.
Og nå trodde dere vel jeg skulle snylte dere for en vits?
Neida, dere skal få to i dag i stedet, siden jeg var så glemsk i går!

To små gutter var hjemme alene, da de hørte noen som banket på døra.
- Hvem der? Sa den enes gutten.
- Det er nissen, var svaret.
Da hørte de noen falle ned pipen, og de sa:
- Hvem der?
- Nissen her.
Da svarte guttene i kor:
- Yes i år bli det mange flere presanger!!


Svensken fikk et par vannski til jul.
Helt siden da har han vært på jakt etter en sjø med utforbakke.


Er du litt glemsk av og til?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. haha Siv da, du må ikke glemme sånt! hehe neidaa. men det var morsomme vitser! og jeg veit alt for godt åssen det er å være glemsk gitt x) uff :P

    SvarSlett
  2. Jeg kan være veldig glemsk til tider he he:) Mamma sier man blir veldig glemsk når man blir eldre, kommer ikke til å huske noenting til slutt jeg da xP

    SvarSlett
  3. TENK at du gjorde noe sånt Siv. Jeg er opprørt.

    Hehe :P

    Er glemsk hele tiden jeg. I dag glemte jeg bestemoren min. Eller, at jeg skulle til henne i alle fall :P

    xx

    SvarSlett
  4. Haha, jeg liker julevitsene dine! :D Jeg er i grunn ganske glemsk ganske ofte.

    SvarSlett
  5. haha, digget den siste vitsen ass ;)

    SvarSlett
  6. haha, e lov å glømme sæ litt iblant! ;D

    den første vitsen va litt dårlig x) men nr. 2 va bra, eheheh :D

    SvarSlett