28.12.2010

Juleshopping

Mens de fleste var ferdig med julehandelen FØR jul, tok vi den i dag.
Vi fikk penger til å handle selv i år.
Så da bar det til byen for å handle julegaver til oss selv, da!





















































Huff, jeg skal få meg både personlig fotograf og stylist når jeg blir rik.
Merk forresten at jeg ikke syter av å måtte shoppe. Overlevde med glans denne gangen!!
Ny bukse, hettejakke, genser og DUNJAKKEeeee!
Nå slipper jeg å fryse av meg alt jeg eier når jeg glemmer ullundertøy ;)
Også fant jeg en jakke som ikke alle andre har. Likte grønnfarga i den gode, varme jakka.
Hvorfor har jeg ikke fått meg sånn før mon tro?
Nå skal jeg lese litt (Harry Potter og Ildbegeret) og mote meg opp til morgendagens forestilling.
Det gikk da ikke så værst i går, så det går vel bra skulle jeg tro.
Håper det blir noen grader kaldere til da... Det rant jo av oss i går!

Har du dunjakke?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. Fine ting du hadde kjøpt :-)

    Ja, fikk sånn dunjakke til jul i år, og de e skikkelig god og varm og deilig :D

    SvarSlett
  2. masse fint! :D
    jepp, så deilig å ha det på :D :D

    SvarSlett
  3. Kjempe fine ting du har kjøpt:)

    SvarSlett
  4. Mange fine ting :D Elsker Harry Potter ;D og jaa, har dunjakke.

    SvarSlett
  5. Så kul farge det var på jakken din! :D

    Har hatt lyst på dunjakke.. Men jeg er så kresen vet du.. Også er jeg jo onkel (tante i mitt tilfelle) Skrue nr 2 såeh.. :P

    SV: Glattetang, slettetang.. Potato, tomato :P
    Har aldri brukt ordet slettetang jeg, så.. ja :P Sikkert derfor! xD

    Hehe, skal jeg sende han i posten eller? Eller, nei. Han er jo en togfrelst, så jeg kan sende han med tog oppover :P

    xxx

    SvarSlett
  6. Så kule ting du har kjøpt :p
    JA! Jeg har dunjakke :D

    SvarSlett